Domina,mistress,valtiatar naisia onko teitä?

  • Viestiketjun aloittaja Lionheart
  • Ensimmäinen viesti
Lionheart
Useita parisuhteita,lyhyitä,pitkiä ja jopa yhden yön suhteita kokeneena miehenä mietin että missä on naiset jotka haluavat dominoida. Lähes kaikki naiset haluavat vain että heidät otetaan kovasti tai sitten ei vaan ole sitä pokkaa olla pomo. Itse olen muualla elämässä johtava hahmo ja hieman ylisuorittaja joten edes seksin haluaisin mennä muiden armoilla. Joskus pitemmässä suhteessa vasta saa pienellä puheella toista suunnattua dominan suuntaan mutta sekin sitten tapahtuu liian harvoin kuin olisi toive.
Unelmoin päivästä jossa domina on kotiini tullessa pukeutunut seksikkäästi esim.wet look,latex,nahka asuun,pitsi asuun ja korkkareilla/saappailla. Ottaa heti homman haltuun pistää minut suihkuun, pesee tai seuraan kuinka pesen itseni, vehkeeni, komentaa että en saa nauttia liikaa. Käskee pukeutua mieleisekseen, kentien penis rengas tai joku muu jossa se on hieman pinteessä. Sitten voidaan jopa nauttia ateria tai muuten vaan olla. Mutta yksi ehto on että en saa koskea itseeni vaan domina pitää sen pikkuisen kokoajan hereillä. Jossakin vaiheessa hän sitoo minut ja aloittaa hakemaan omaa hyvää käyttäen apuvälineitä + minua hyväkseen kuitenkin niin että en saa laueta. En halua mitään kovaa väkivaltaa ainoastaan pitkitettyä nautintoa ja seksiä. Kun sitten domina itse on tyytyväinen niin alkaa minun tyydytys hitaasti ja pitkään suuseksiä,panemista,käsiseksiä jne. Kun laukean niin domina ei päästä minua irti vaan aloittaa oman kierroksen uudestaan ja minä joudun olemaan apuna, siinä ajan mittaa itsekin taas lataudun joten uusi kierros tulossa minullekin tai kenties hieman eturauhasen hierontaa.

Naiset onko kellekkään tälläinen mieleen, miten johdatella teidät tälläiseen sillä yksikään ei ole koskaan sitä minulle ehdottanut. Kertokaa lisää ideoita, toteutusta jne.
 
siivooja_m
Kyllä Dominoivia naisia löytyy, mutta heille ei voi kerto miten pukeutuvat tai miten pitäisi alistaa. Silloin pitää mennä ammattidominan luokse jos haluaa tietynlaista alistamista. Oikea Dominoiva nainen ei kysele ja kuuntele miten alistetaan vaan tekee miten itse haluaa.
 

Yhteistyössä