"Donald Trumpin hallinto saattaa määritellä huumekartellit terroristijärjestöiksi – se voisi mahdollistaa iskut Meksikoon"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nii-in, mutta minkä maan kansalaisten puolella. Et sinä ainakaan minun puolellani ole missään asiassa vaan kaikessa paasaat semmoista minkä koen haitalliseksi. Ja minä olen Suomen kansalainen.
Nii-i, tämä on sinulle tosi hankala tilanne kun et pääse lokeroimaan minua.😁

Voi olla, että oot tehnyt monenlaisia hommia elämässäsi ja ehkä teet nytkin. Mutta olen ihan varma, että vähintään harrastuksena sulla on ollut joku tommonen kusetushomma. Oot just sitä tyyppiä: Tiukat ja varmat mielipiteet ja vetoat etenkin yksinkertaisimpiin itsevarmuudella ja olemuksellasi.

Olen hyvä ihmistuntija ja olen ihan varma tästä. Ja jos kiistät asian, niin se todistaa sen vain paremmin.
Kannattaa alkaa miettimään uutta urasuuntaa. En voi suositella sinulle uraa profiloinnin parissa.

Mutta, älä lannistu! Nyt keitetään kahvit ja sitten ihmetellään ulkoilmaa, härregyy kun onkin muuten sumuista!

Tavallaan loogista Trumpilta olisi myös luokitella persut terroristijärjestöksi. Persujohtajan kodista löytyi huumeita. Hän syytti tästä poikaansa. Sokea usko siihen, että pelkästään persuilu Suomen pelastaisi on huumetta kuten mikä tahansa muukin uskomusjärjestelmä.

Ei ole. Näyttöjä riittää vuosikymmenten ajalta. Mutta mitäpä siitä väittelemään. Totean vain jo näin etukäteen faktana, että USA:n huumeongelma ei ole ratkaistu Trumpin kauden jälkeen eikä kymmenen vuotta myöhemminkään. Vaikka Meksiko olisi pommitettu kivierämaaksi. Se ei yksinkertaisesti ole ratkaisu siihen ongelmaan.

Jotakin konkreettista on nyt saatava aikaan heti!

Ai että mä tykkään tän Kennedyn tavasta!
Osaa yleisesti kysellä hankalia omalla velmulla tavallaan!❤

Bidenin kaudelta:

• Tykkää
Reactions: kruuttis
Nii-i, tämä on sinulle tosi hankala tilanne kun et pääse lokeroimaan minua.😁

Ei yhtään hankalaa, olen kyllä sinut aika hyvin lokeroinut ja mikään kommenttisi ei sinua ole ole tehnyt tarpeelliseksi sinua tuosta lokerosta poistaa. Tarkoitan ainakin tätä palstaminääsi.

Aika tyypillinen sellainen henkilö, joka kuvittelee näkevänsä maailman kovin toisella tavalla (ja tietenkin oikealla) kuin muut. Melkein kaikki muita pidät omaan ajatteluun kykenemättöminä, mutta itseäsi ja kaltaisia et. Halveksuu tiedettä silloin kun se ei sovi omaan kuvaan, mutta sitten jos sopii, niin korostaa tieteellistä lähestymistapaa. Tämä on todella tyypillistä edsutamallasi porukalle.

Mutta älä huoli. En mä tietenkään ajattele, että tuossa sinun lokerossasi kaikki ovat samanlaisia. Yksilöitähän tekin olette, tietyt asiat vain yhdistävät. Siksi lokeroiminen ei ole suppeakatseisuutta jos tajuaa, että se on vain apukeino.

Kannattaa alkaa miettimään uutta urasuuntaa. En voi suositella sinulle uraa profiloinnin parissa.

Mutta, älä lannistu! Nyt keitetään kahvit ja sitten ihmetellään ulkoilmaa, härregyy kun onkin muuten sumuista!

No ei se sentään ole minun työtäni. Minulla ei ole mitään tarvettä peitellä (toisin kuin sinulla) mitä teen työkseni. Minä toimin teknologian alan toimihenkilönä, olen tuotannonsuunnittelija. Ihmistuntemus ei ole tuon tehtävän ydinosaamista. Hiukan vitsailin tuosta kun niin moni kertoo olevansa "hyvä ihmistuntija".

Uskon silti, että jotain perää tuossa näkemyksessäni oli. Mielestäni olet jäävi sen kiistämään. Olisi hauska kuulla mitä sinut tuntevat asioista sanoisivat, mutta sellaisia ei täällä taida oikeasti olla.

• Haha
Reactions: Lispetti
Täyttä populismia tuon Kennedy salaliittohörhöilijän höpinät. Vetoaa yksinkertaisimpiin. No mut hei, nythän se sitten nähdään kun Trump aloittaa erikoisoperaation tuolla ja kappas lopultakin USA:n huumeongelma ratkeaa... Eikun jäitä hattuun ja sitä odotellessa.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Ei yhtään hankalaa, olen kyllä sinut aika hyvin lokeroinut ja mikään kommenttisi ei sinua ole ole tehnyt tarpeelliseksi sinua tuosta lokerosta poistaa. Tarkoitan ainakin tätä palstaminääsi.

Aika tyypillinen sellainen henkilö, joka kuvittelee näkevänsä maailman kovin toisella tavalla (ja tietenkin oikealla) kuin muut. Melkein kaikki muita pidät omaan ajatteluun kykenemättöminä, mutta itseäsi ja kaltaisia et. Halveksuu tiedettä silloin kun se ei sovi omaan kuvaan, mutta sitten jos sopii, niin korostaa tieteellistä lähestymistapaa. Tämä on todella tyypillistä edsutamallasi porukalle.

Mutta älä huoli. En mä tietenkään ajattele, että tuossa sinun lokerossasi kaikki ovat samanlaisia. Yksilöitähän tekin olette, tietyt asiat vain yhdistävät. Siksi lokeroiminen ei ole suppeakatseisuutta jos tajuaa, että se on vain apukeino.
Nyt kyllä huijaat.😁

Johtuisiko tuo ajattelutapasi, että mielipiteesi kuuluu enemmistöön, siitä, että olet mediapoolin uhri? Oletko joskus antanut tällaiselle asialle ajatusta?

Nooo, tiedekritiikki ei ole sama kuin tieteen vastaisuus. On ihan normaalia arvioida tieteellisiä menetelmiä tietojen hankinnoissa ja tieteen tulosten merkitystä ja niiden hyödyntämistä.
Tätä tulisi tehdä huomattavasti enemmän, ja näkyvämmin!
Meillä on useita sokeita kohtia jotka aiheuttavat vahinkoa.

Olen mielestäni niin monipuolinen ajatuksiltani, että en oikein sovi mihinkään lokeroon. Olen antanut tälle kyllä ajatusta joskus. Olen ”vain” palleroiden tyytyväinen äiti. Siinä on kai se minun lokero.🤷‍♀️

No ei se sentään ole minun työtäni. Minulla ei ole mitään tarvettä peitellä (toisin kuin sinulla) mitä teen työkseni. Minä toimin teknologian alan toimihenkilönä, olen tuotannonsuunnittelija. Ihmistuntemus ei ole tuon tehtävän ydinosaamista. Hiukan vitsailin tuosta kun niin moni kertoo olevansa "hyvä ihmistuntija".

Uskon silti, että jotain perää tuossa näkemyksessäni oli. Mielestäni olet jäävi sen kiistämään. Olisi hauska kuulla mitä sinut tuntevat asioista sanoisivat, mutta sellaisia ei täällä taida oikeasti olla.
Olet kyllä tosi hauska ja mielenkiintoinen tyyppi!😂

Nuo mielikuvitusleikkisi ovat varmasti sinusta tosi kivoja - eipä siinä, nehän sopivat yleiseen ”viralliseen” agendaankin kuin nenä päähän - löytyy ehkä leikkikavereitakin siis.🤗

Odotan jo into pinkeänä antamiasi trendikkäitä muotidiagnooseja.🤗
Sen verran annan taustaa tähän, että minut on jo palstadiagnosoitu aspergeriksi, koska tietopankkini on liian suuri. Normaaleilla ihmisillä ei ole kuulema aikaa, eikä viitsimystä/keskittymiskykyä tutkia laajasti aiheita mitä diagnoosin antaja, Hra. @TERO PEKKA SUVAKKI , ei tutki.😁
Olen omasta mielestäni vain hurjan utelias. Ja, TPS taas hidas lukemaan, mutta hra TPS on myös erittäin huono kielissä - jopa englannissa!
Ehkäpä näistä tiedoista on sinulle apua mielikuvitusleikkeihisi.🤗

Kyllä täällä palstalla muutama minut tuntee irl.😬

Yhteistyössä