doppleria Oulun seudulta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana ja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Käväise Meri-Oulun neuvolassa näytillä? Saat varmasti rauhallisemman mielen kuin itse dopplerilla sohiessa, eikä maksa paljoo :)

Tätä suosittelen minäkin, ultra vain 45-50e, en muista eurolleen hintaa.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kerran siellä jo käynyt.. Tekisi mieli investoida tuo laite kotiin niin ei tarttisi rampata jatkuvasti jossain näytillä.. :D

Jep!:D Esim. huutiksesta kyllä löytyy käytettynäkin dopplereita, se nyt ei tietenkään ehdi täksi päiväksi, mutta ihan vinkkinä.;) Itsekin sieltä joskus ostin, hyväkuntoinen ja halpa.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja viikkoja ei ole tarpeeksi kasassa että tuntisi liikkeet, mutta tuollaisella dopplerilla voisi saada jo äänet kuuluviin (13+1)

Niin, paino sanalla voisi. Toinen vaihto ehto on että et saa ääniä kuuluviin, jolloin huoli vielä isompi... Mitäs sitten tehdään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Käväise Meri-Oulun neuvolassa näytillä? Saat varmasti rauhallisemman mielen kuin itse dopplerilla sohiessa, eikä maksa paljoo :)

Tätä suosittelen minäkin, ultra vain 45-50e, en muista eurolleen hintaa.:)

45-50e? 3v sitten oli vielä n. 35e :o ! Muistanko väärin vai onko hinnat tosiaan nousseet noin paljon?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja viikkoja ei ole tarpeeksi kasassa että tuntisi liikkeet, mutta tuollaisella dopplerilla voisi saada jo äänet kuuluviin (13+1)

Niin, paino sanalla voisi. Toinen vaihto ehto on että et saa ääniä kuuluviin, jolloin huoli vielä isompi... Mitäs sitten tehdään?

Tuo riskihän siinä on.. Meni vaan hiukan ohi aiheen, eli tietäiskö kukaan mistä Oulun seudulta tuollaisen dopplerin voisi hommata?
 
Alkuperäinen kirjoittaja dee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Käväise Meri-Oulun neuvolassa näytillä? Saat varmasti rauhallisemman mielen kuin itse dopplerilla sohiessa, eikä maksa paljoo :)

Tätä suosittelen minäkin, ultra vain 45-50e, en muista eurolleen hintaa.:)

45-50e? 3v sitten oli vielä n. 35e :o ! Muistanko väärin vai onko hinnat tosiaan nousseet noin paljon?

45 e maksoi kun kävin alkuraskauden ultrassa siellä. Tosi hyvä maku jäi muuten paikasta, eli suosittelen lämpimästi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Käväise Meri-Oulun neuvolassa näytillä? Saat varmasti rauhallisemman mielen kuin itse dopplerilla sohiessa, eikä maksa paljoo :)

Tätä suosittelen minäkin, ultra vain 45-50e, en muista eurolleen hintaa.:)

45-50e? 3v sitten oli vielä n. 35e :o ! Muistanko väärin vai onko hinnat tosiaan nousseet noin paljon?

45 e maksoi kun kävin alkuraskauden ultrassa siellä. Tosi hyvä maku jäi muuten paikasta, eli suosittelen lämpimästi.

Jep, me käytiin rakenneultrassa ja tosi hyvä maku jäi mullakin.:) Pitkään ultras ja selitti tarkalleen mikä missäkin on jne. Ja kuvia saatiin myös paljon itselle.:)
 

Yhteistyössä