Hae Anna.fi-sivustolta

down-lapsi tulossa

Viestiketju osiossa 'Erityislapset' , käynnistäjänä eksyksissä, 06.05.2008.

1. äiti Vierailija

Näinhän se on , liikuttavan kaunista tekstiä "yksi valituista" kirjoitit, olen sanaton...

2. Liv Vierailija

Saimme down vauvan helmikuussa. Mitään seuloissa ei huomattu ja jos olisin tiennyt down lapsesta olisin keskeyttanyt raskauden 100 %. En pysty nauttiman vauvasta , hoidan häntä kuin robotti . Itken ja en pystynyt edes neuvolaaikaa varamaan kun itkin hysteerisesti heti kun neuvolatäti kysyi miten meillä menee. Nyt tuntuu että koskaan en tulee iloitsemaan enää mistään ........ ainakin 18 v kunnes hän voi muuttaa pois

3. vierailija Vierailija

LIV nyt sinusta tuntuu vain pahalta mutta kun alku shokki menee ohi niin aivan varmasti tulet nauttimaan lapsestasi ,mutta surutyö on tehtävä. aivan ihania ihmisia joilta saa sitä aitoa rakkautta ja hellyyttä en vaitaisi terveeseen enää Onnea matkaan

4. vieras Vierailija

Liville paljon jaksamista, ehkä kaikki näyttää paremmalta kun toivut alku shokista.

5. Kun sokkivaihe menossa, se on kuin eläisi keskellä painajaista, itsellä ei down lasta mutta kuitenkin vammainen lapsi, vamma tuli kun synnytyksessä kärsi hapenpuutteesta. Kovasti voimia ja jaksamista sinulle,aika parantaa vaikka nyt tuntuu lohduttomalta ja tulevaisuus mustalta mutta sitä se ei kuitenkaan tule olemaan usko pois ja uskon että pystyt vielä rakastaan lastasi sillä hän on sinun lapsesi ja tarvitse sinua, sinä olet hänen koko maailamansa .
    Hae vertiastukea, se on ihmeitä tekevä voima, pyydä keskusteluapua, puhu puhu ja puhu
    Tervetuloa perhesivuille! - Kehitysvammaisten tukiliitto ry
    Welcome to the Frontpage

6. down Vierailija

7. Herätys Vierailija

Ettekö te jumalauta ymmärrä kuinka down lapsi tulee kärsimään esimerkiksi kiusaamisesta ? Kyllähän tyhmäkin tajuaa olevansa erilainen... jos on mahdollisuus tehdä abortti valmiiksi vammaselle lapselle nii miksi ihmeessä et tekisi... yritä saada sitten uusi lapsi... ja jos on niin vaikeaa että down lapsen tekemisessä oli jo ongelmia niin ehkä ei kannata sitten edes yrittää tai tehdä edes lapsia. Down lapsi ei tule todennäköisesti koskaan pärjäämään yksin. Mieti itse että haluaisitko olla down tai jotenkin muuten kehitysvammainen? Et todennäköisesti.

8. valitettavasti Vierailija

Itse tekisin heti abortin jos tulin down lapsi. Ja jos syntyis yllätyksenä, niin antaisin pois. Ei ole pakko kasvattaa itse. Olisi meikäläiselle liian raskasta. Kyllä siitä pidetään huolta lastenkodissa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri