dpo9 vahva viiva r testiin!! kaksosraskaus??APUA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miisuliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miisuliisa

Jäsen
29.03.2010
199
0
16
dpo 7 sain jo aika selkeän viivan dpo 8 myös selkeä viiva ja tänään dpo9 täysin selkeä viiva apteekin omaan testiin.
mahdollisuutta siihen että olisin pidemmällä ei oikeastaan ole koska to 15.4 ovistesti näytti - pe 16.4 ovistesti + la 17.4 oviskipuja yms oiretta ja ovis tuli samaan aikaan kun aina ennenkin.

r testin tein viimeksi menkkojen jälkeen 7.4 kun mietin jos sittenkin olisin ollut rskaana ja tämä oli nega.

miten ihmeessä tuo testi voi näyttää noin selkeää plussaa näin aikaisin? onko kenelläkän kokemuksia?
kaksiko sieltä on tulossa kun noin aikaisin oireilee ja näyttää +

http://www.aijaa.com/v.php?i=6129512.jpg

No ei tuo nyt minun mielestäni ihan hirvittävän vahva viiva ole...selkeä kyllä, mutta sellainen normaali... Hyvin voi hcg olla jo jotain sadan paikkeilla tuossa vaiheessa, joten tokihan se näkyy testeissä. :) Monilla silloin varsinaisena testipäivänä 2vko ovulaatiosta arvot heittelee jo useissa satasissa ja kun ne tuplaantuu joka toinen päivä, on se dpo9 jo melko korkeat. Sulla on sellainen kroppa, että hcg nousee nopsaan. :) Tosin toki voi olla kaksoisraskauskin!

tuo kuva on otettu n. 2min testin teosta. nyt testi miltei yhtä tumma kun kontrolli viivakin. kahdesta aikaisemmasta raskaudesta en ole IKINÄ saanut noin vahvaa viivaa mihinkään testiin saati näin aikaisin silläkin rupesin asiaa pelkäämään jotta kaksiko sieltä on tulossa. no eihän sille mitään voi jos niin on mutta..

Itsellä kaksi raskautta, joissa molemmissa testiviiva ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva, tosin testit tehty selkeästi myöhemmässä vaiheessa raskautta.

Onneksi olkoon !:D

ei tässä nyt tässä vaiheess mitään tuplia aleta osteleen eikä mitään muitakaan vaunuja:) odotetaan nyt ihan rauhassa ja katsotaan miten tässä käy.menkat pitäisi alkaa lauantaina..
Todella outoa vain mielestäni kun olen aina luullut että ei nuo testit mitään näytä edes ennenkun kuukautisten pitäisi alkaa. nyt vain oli oireitakin ja ajattelin siksi testata näin aikaisin.

Mä oon nyt vähän tylsä, mutta miks ihmeessä se testailu pitää edes alottaa niin kauheen aikasin?
Sit vaan suotta hermoilee ja spekuloi ties millä.
Onnea, ap:lle joka tapauksessa! :flower: Saatte ilmeisesti vauvan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Ihan normaali viivahan tuo on, ei mitenkään erityisen vahva.

Niin minunkin mielestä. Samanlaisen sain itse dpo9 ja vain yksi tyttö tuli.

kiva kuulla kokemuksia että muillakin siis näin ollut. en vain tosiaan ole kahdesta edellisestä raskaudesta sanut ikinä tuolaista viivaa edes samana päivänä kun menkat olisi pitäneet alkaa.
nyt tosiaan testit näyti jo dpo 7 selvää haamua

Yhteistyössä