Dr hauscka tuotteet - mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChloeEllen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChloeEllen

Jäsen
12.08.2010
368
0
16
Mitä tuotetta käytät?
Paljonko tuote maksaa?
Millaisia "vaikutteita"?
Miinuksia?

Itse käytän Dr hausckan kasvoöljyä päivittäin. Olen käyttänyt jo vuoden päivät ja olen tosi tyytyväinen. Tuote maksaa reilu 20eur ja 1 purnukka kestää kolmisen kuukautta. Iho tosi sileä ja heleä, iho-ongelmat poissa, meikin alle tosi hyvä.
Tuoksu ehkä vähän liian pistävä.

Olisin kiinnostunut kokeilemaan muitakin ko merkin tuotteita kunhan saisi vähän tietää mistä alottaisi :)

Viimeksi muokattu:
ruusuvoidetta oon käyttänyt, en muista paljon maksaa. Ihanan pehmeä iho tulee, ei tuki ihoa. Käytin vauvalle jolla oli jalat hilseilevän kuivat, todella hyvin auttoi siihen. Tuoksu on puhdas ruusuntuoksu, kiva sinänsä mut ei oikein sovi ainakaan isolle ihoalueelle jos käyttää jotain tuoksua.

Sit mulla on joku putsari, sellanen litkumpi. Puhdistaa hyvin eikä tarvii laittaa kosteusvoidetta. Siilmämeikinpoistoon huono kun ripsiin jää öljyinen pinta eikä mascara pysy seuraavalla kerralla.

ainiin mä unohdin meikkivoiteen! Joo se on ja tykkään. Ei ole pakkelimaista vaan ihanan ohutta. Sopii mulle tasoittamaan ihoa niin, ettei huomaa et on meikkiä.

meikkivoide kuulosti kivalle! Varsinkin nyt pillerien alotiuksen (diane nova) ja tupakoinnin lopetuksen jälkeen iho on niin kaunis, että siihen juuri tarviinkin kevyen meikkivoiteen - mitä sitä heleää ihoa piilottelemaan..
Tosta "putsarista". Se on varmaan puhdistusemulsiota.. Mä sain eilen life myymälästä näytteen ja tuota kokeilin eilen illalla. Juuri tuollaista öljyistä. Lumenen meikkivoide sillä ei lähtenyt, mutta silmämeikki kyllä. Meikkivoide tarvitsi vahvempaa tavaraa lähteäkseen (Olen käyttänyt Cliniquen kasvosaippuaa tähän asti).

Ruususuihkugeelistä tykkään, vaikka se ei juuri vaahtoa. Ihana aito ruusun tuoksu, ei mitenkään mummomainen tai hajuvesimäinen. Ihanan tuoksuista sitruunashampoota olen myös käyttänyt ja siitä tykännyt, vaikkei sekään kovasti pese. Nyt ovat ikävä kyllä lopettaneet kokonaan shampoiden valmistamisen.