K
kasvattaja
Vieras
Mistään ei löydy käytettyä dunaa tai terraariota gerbiileille. Onkohan totta, että kukaan ei myy, vaikka kuukausia olen etsinyt eri ilmoituksilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:koklaappa liittyä esim tonne hamsteri yhistyksen sivulle..siellä on terroja ja dunia myynnissä..
saattaapi olla gerbiili foorumillakin
Alkuperäinen kirjoittaja kasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:koklaappa liittyä esim tonne hamsteri yhistyksen sivulle..siellä on terroja ja dunia myynnissä..
Ai ettenkö olis sitä jo tehnyt?
Mulla on ollut siellä jo kuukausia ilmoitus ja uutena en osta, kun tarviin useammankin ja käytetyt olis ihan hyviä.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja kasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:koklaappa liittyä esim tonne hamsteri yhistyksen sivulle..siellä on terroja ja dunia myynnissä..
Mulla on ollut siellä jo kuukausia ilmoitus ja uutena en osta, kun tarviin useammankin ja käytetyt olis ihan hyviä.
Ihan vaan ystävällisesti neuvoin.
Etpä tullut maininneeksi että siellä olisi ilmoitus.
Alkuperäinen kirjoittaja kasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja kasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:koklaappa liittyä esim tonne hamsteri yhistyksen sivulle..siellä on terroja ja dunia myynnissä..
Alussa luki et olen ilmoituksillani etsinyt.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja kasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja kasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:koklaappa liittyä esim tonne hamsteri yhistyksen sivulle..siellä on terroja ja dunia myynnissä..
Alussa luki et olen ilmoituksillani etsinyt.
vaan eipä lukenut että missä ne ilmoitukset oli.
antoisaa etsintää :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Hyi olkoon moisia hiiriä. Päästä ne mettään niin ei tarvii tuhlata rahaa mokomiin häkkeihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Hyi olkoon moisia hiiriä. Päästä ne mettään niin ei tarvii tuhlata rahaa mokomiin häkkeihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Hyi olkoon moisia hiiriä. Päästä ne mettään niin ei tarvii tuhlata rahaa mokomiin häkkeihin.
Painu sinä mielipiteines metsään. Jos jollakin on lemmikkeinä jyrsijöitä, ei pitäs olla sun ongelmas ja urputuksen aihe.