e-pillereiden alotus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja STV84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

STV84

Vieras
Olen syönyt e-pillereitä 10 vuotta paria taukoa lukuunottamatta, toinen oli 2004 kun odotin esikoistani ja toinen tauko viimeiset puoli vuotta.
Lopetin pillerit siis viime talvena siinä toivossa että mielialani paranisi, mutta päätin aloittaa ne viimeisimmästä kierrosta uudelleen koska en nähnyt kovinkaan montaa positiivista puolta lopettamisessa ja nyt siis 9pv sitten aloitin yasminet uudelleen, ensimmäisenä vuotopäivänä.
Ja nyt onkin ongelma se, että kuukautiset eivät lopu!! Ne kestivät ensin normaalin 4 päivää ja oli yksi päivä jolloin vuotoa ei ollut ja luulinkin jo että ne tosiaan loppui mutta ei, seuraavana päivänä uudestaan alkoi tuhruvuoto ja nyt se on vaan runsastunut koko ajan.

Osaako kukaan kertoa mistä tämä loputon vuoto voi johtua? Yleensähän vuoto tulee niukemmaksi/loppuu kun alottaa pillerit??

Sekin on ihan tavallista, että vuoto jatkuu ja jatkuu. Varsinkin ensimmäisen laatan aikana on ylimääräistä vuotoa. Kyllä sen pitäisi tasaantua kolmessa kuukaudessa.

Olin lääkäriin yhteydessä vihdoin ja viimein kun otin järjen käteen ja se sanoi että se ei tosiaankaan ole normaalia joten tästä opimme - soitetaan lääkäriin jos on joku vaiva.

Olin lääkäriin yhteydessä vihdoin ja viimein kun otin järjen käteen ja se sanoi että se ei tosiaankaan ole normaalia joten tästä opimme - soitetaan lääkäriin jos on joku vaiva.

Alkuperäinen kirjoittaja STV84:

Omituiselle lääkärille soitit, ite olen 10 vuotta syönyt pillereitä, ja vaihtanut pariin otteeseen merkkiäkin, minulle gyne ainakin sanoi, että kaikilla se vuoto ei lopu kuin seinään eikä edes niukkene, kaikkien keho reagoi eri tavalla.

Kyllä se vain on normaalia. Katsos kun keho menee sekaisin niistä ylimääräisistä hormoneista, ja se saattaa pidentää vuotoa, eikä siihen pidentyneeseen vuotoon tai edes ylimääräisiin vuotoihin tarvitse olla sen kummempaa syytä. Hormonit sen tekee.

Yksipuoliset tiedot on tuolla lääkärillä kenelle soitit.

Yhteistyössä