e-pillereistä(kö) johtuvat mielialamuutokset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pää sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pää sekaisin

Vieras
Olen nyt puolisen vuotta syönyt meliane e-pillereitä. Kyseisiä pillereitä söin muutama vuosi sitten ja silloin sopivat täydellisesti. Mutta nyt tuntuu siltä etten tunne enää itseäni ollenkaan, koska mielialat vaihtelevat laidasta laitaan lyhyessäkin ajassa. Saan mustasukkaisuuskohtauksia miesystävästäni ja ahdistaa aivan pienetkin asiat mm. hänen menneisyydessään. Jos järjellä ajattelee niin minulla ei olisi pienintäkään syytä näistä asioista ahdistua. Ja sitten taas yhtäkkiä mieli on mitä parhain ja koko emäntä yhtä hymyä..

En osaa itsekään enää sanoa mistä nämä kiukuttelut johtuvat ja pelkään pilaavani suhteeni tällä menolla. Voisiko nämä "oireet" johtua täysin noista pillereistä? En koe olevani masentunut, mutta kovaa stressiä on ollut jo pidemmän aikaa.

Haluaisin kuulla muiden kokemuksia e-pillereiden vaikutuksesta mielialaan.

Mulla vaihdettu aikanaan e-pillerit 2 kertaa kun vaikuttivat mielialaan. On kuulemma yleisesti tiedossa oleva asia, mutta siitä ei puhuta kuulemma paljoa. Pyydä lääkärilta uusi resepti!

voi olla pillereistä.. minulla katosi yhdistä pillereistä halut täysin.. ensin ne tuntuivat sopivilta, mutta muutaman kuukauden päästä halut alkoivat vähitellen hävitä, kunnes niitä ei ollut enää yhtään. Sitten ne pillerit lopetettuani halut palasivat vähitellen takaisin.. Eli minusta voi hyvin johtua noista sinun e-pillereistäsi.. Kannattaa jutella lääkärin kanssa, jos hän suosittelisi sinulle toisia pillereitä.. :)

tuo on se syy, miksi en enää ikinä aio syödä mitään e-pillereitä. Huonontavat sen verran paljon elämänlaatua, että mieluummin käytetään kumia vaikka seuraavat 25 vuotta.

oikeasti tämä on niin hermoja raastavaa ja käy miestäkin sääliksi kun käyttäydyn kuin mikäkin mustasukkainen teinityttö.. puuh.. ehkä pitäisi jotain toista merkkiä sitten testata :) kiitoksia vastaajille!