E-pillereistä, loma, menkat....apuja..!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Mulla loppuu pillerit elokuun alussa. Lomalle elo/syyskuun vaihteessa lähdemme. Ongelma on se, että menkat tulee sitten loman aikana. Pitäisi siis hakea uusi resepti. Mutta mutta, en viitsisi, koska alamme vauvaa yrittään :)

Joten voinko/teenkö sitten näin: lopetan nyt pillerit 1kk ja sitten jatkan pillereitä. Pitäis riittää näin ollen elokuun loppuun asti. Tosin mulla jäisi nyt syömättä tästä liuskasta sitten muutama pilleri, jonka voisin syödä sen viimesen pilleriliuskan jälkeen. Näin menkat tulisi vasta syyskyyn puolella...

ymmärsikö kukaan..? voiko niitä näin siirtää...? kesken lopettaa pilleriliuskan syöntiä..?

Mä en uskaltais kikaila pillereillä yhtään. Mulle ne ei kyllä muutenkaan sopinu, mutta pelkäisin että tulis katastrofalinen loma kun olen täys raivohullu. Mieluumin menkat kun se riksi, että nupissa fiiraa pahasti kun on hormoonit ihan sekaisin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen monesti syönyt 2-3kk putkeen pillereitä. Ei ole mitään sivujuttuja tullut. Nyt vain lopettaisin ne ehkä 1kk ja sitten alkaisin uudelleen syömään...

no älä laske sen varaan että sen tauon johdosta jatkuis kierto samanlaisena...

niin...no en kyllä viittis yhen laatan takia hakea uutta reseptiäkään....

jos vain nyt lopetan kesken tämän liuskan syönnin ja sitten jatkan kun tulee ensin parit menkat....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin...no en kyllä viittis yhen laatan takia hakea uutta reseptiäkään....

jos vain nyt lopetan kesken tämän liuskan syönnin ja sitten jatkan kun tulee ensin parit menkat....

jos lopetat kesken liuskan, saat ainakin kierron sekaisin. söisin ainakin liuskan loppuun, hyvässä lykyssä kierto ei silloin muutu. tai sitten alottaisin vauva-yrityksen heti tämän liuskan jälkeen, siinä kun voi vierähtää vuosikin helposti.

meillä meni ensimmäisen yrittämiseen reilusti yli vuosi... meillä on poika nyt 9kk joten kun hän on vuoden ajateltiin alkaa jo toista yrittään..

pitää vielä katella kalenteria.. en vain halua että menkat tulee just kun ulkomailla :( pitää päästä uimaan ja nauttimaan lomasta ilman menkkoja.

Muistaakseni se oli Primolut Nor tai jotain sinnepäin millä mä siirsin häämatkan ajaksi menkat. Ainoa miinus oli se, että muistettava 8 tunnin välein eli 3 krt pv. Mutta toimi :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistaakseni se oli Primolut Nor tai jotain sinnepäin millä mä siirsin häämatkan ajaksi menkat. Ainoa miinus oli se, että muistettava 8 tunnin välein eli 3 krt pv. Mutta toimi :D

reseptitavaraa, soitin lääkärin puhelintunnille ja hoitui ihan sitä kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mulla loppuu pillerit elokuun alussa. Lomalle elo/syyskuun vaihteessa lähdemme. Ongelma on se, että menkat tulee sitten loman aikana. Pitäisi siis hakea uusi resepti. Mutta mutta, en viitsisi, koska alamme vauvaa yrittään :)

No, alkakaa yrittää sitä vauvaa jo, hyvässä lykyssä oot elokuussa raskaana, eikä menkoista pelkoa... Tai jos ei onnista, niin heinäkuussa aloitat pillerit uudestaan.

Mulle on sanottu aikoinaan ettei pilleri liuskaa saa lopettaa kesken. Se täytyy aina syödä loppuun asti. Toisen voi sit alottaa heti perään, mut koskaan ei saa kesken lopettaa. Hae vaan kiltisti se uus resepti ja alota uus liuska heti perään. Näin ei tuu menkkoja matkan aikana. Sit sen uuden liuskan jälkeen voit lopettaa ja vauva haaveet voi alkaa.

Yhteistyössä