E-pillereistä ois kysymys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ep

Vieras
Aloitin e-pillerit (Meliane) kuukautisten ensimmäisenä päivänä niin kuin lääkäri määräsi. Yleensä menkat kestäneet 3-5pvää ja tuo 5 pvää ihan maksimi. Nyt ku aloitin nuo pillerit niin menkat kesti 12 pvää ja välillä valui verta aivan tolkuttomasti ja mahaan ja selkään koski 10pvän tienoilla aivan älyttömästi. Kuukautisista ei ollut mitään oireita, kunhan vaan alkoivat, yleensä koskenut mahaan päivän ennenkuin alkaneet.

Onko normaalin kuuloista? Voiko pillerit tehdä sen että vuotaa noin pitkään vaikka yleensä ei. Ja silloin kun koski mahaan/selkään niin nousi myös kuume 38 astetta.

oletko syönyt siis ennen kyseisiä pillereitä vai onko nämä pillerit ihan ensimmäisesi.Mie luulisin että toi saattaisi olla sitä säätelyä ja ne pikku hiljaa sitten tasottuu.Mutta sit mietin tuota kipua ja kuumeilua.Saattaa olla myös että pillerit teki kepposet ja hormoonit sit siinä samassa alkoi jyllätä.Mie varmaan kysyisin lääkäriltä varmuuden vuoksi. =) Toi on tosi ärsyttävää nimittäin jos koskee tosi lujasti vatsaan ja selkään,kokenut olen sen ja sitä vuotookin tuli sitten ihan runsaasti.Suoraan sanottuna itkin aina kun menkat alko. :|

Olen syönyt aikaisemmin, silloin oli samat pillerit kuin nyt kun aloitin syömään pillereitä n. 10v sit. jouduin silloin kuitenkin vaihtamaan ne ja nyt sitten kahden lapsen synnytysten ja imetysten jälkeen aloitin uudestaan ja lääkäri kaikista pillereistä suositteli tuota merkkiä vaikka sanoin että olen joutunut vaihtamaan. Silloin tuli migreenikohtauksia, nyt ei ole noita tullut.

Yhteistyössä