K
kääk
Vieras
Tuosta rinta kasvu ketjusta. Kuinka moni on tullut raskaaksi vaikka syönyt säännöllisesti e-pillereitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Tuliko teillä menkat kuitenkin ajallaan?
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Söin melianeja ja menkat tuli ihan milloin sattui, ei siis aina sen tauon aikana vaan saattoi ruveta vuotamaan kesken levynkin. Ja välillä meni pari kuukauttakin ettei tullut menkkoi ollenkaan ja testi negaa silloin. 9kk olin syöny ja lääkäri käski vaan jatkamaan et "kyllä se tasottuu". No tulimpa sit raskaaks. Ja koska koko ajan menkat tuli milloin sattui niin en ees osannu raskautta epäillä kun tuli taas pidempi vuodoton tauko.
Selvis sit rv11, mutta rakenneultrassa LA siirtyi pari viikkoo eteenpäin et taisin olla rv9 silloin kun selvis.
Niin ja sit vasta kun raskaus selvis, lopetin pillereitten syönnin.
Alkuperäinen kirjoittaja siis:eikö yksikään pilleri OIKEASTI unohtunut tai tullut otettu myöhässä tai siinä rajamain myöhässä..?
että raskaaksi pillereistä huolimatta vaikka otitte joka pv melko samaan aikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja epeli:menkoista sen verran että mun mummo odotti aikoinaan kaksosia (joista toinen oli äitini) ja kuukautiset tulivat aina viidennelle kuulle asti..(ei nyt liittynyt mitenkään e-pilleri keskusteluun, mutta tahdoin vaan kertoa)
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Söin melianeja ja menkat tuli ihan milloin sattui, ei siis aina sen tauon aikana vaan saattoi ruveta vuotamaan kesken levynkin. Ja välillä meni pari kuukauttakin ettei tullut menkkoi ollenkaan ja testi negaa silloin. 9kk olin syöny ja lääkäri käski vaan jatkamaan et "kyllä se tasottuu". No tulimpa sit raskaaks. Ja koska koko ajan menkat tuli milloin sattui niin en ees osannu raskautta epäillä kun tuli taas pidempi vuodoton tauko.
Selvis sit rv11, mutta rakenneultrassa LA siirtyi pari viikkoo eteenpäin et taisin olla rv9 silloin kun selvis.
Mullakin huomattiin raskaus vasta kun olin syönyt vatsaflunssaan lääkitystä jonkin aikaa eikä mitään tehoa kipuihin ym. niin tein testin ihan muuten vaan ja plussa tuli... Lääkäri ei edes uskonut sitä että olen raskaana ennen kuin oli otattanut verestä kokeen ja se oli plussa myös. Jotain rv8 kun selvis ja lopetin pillerit ja kipulääkityksen.... Menkat oli tulleet ihan normaalisti.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Söin melianeja ja menkat tuli ihan milloin sattui, ei siis aina sen tauon aikana vaan saattoi ruveta vuotamaan kesken levynkin. Ja välillä meni pari kuukauttakin ettei tullut menkkoi ollenkaan ja testi negaa silloin. 9kk olin syöny ja lääkäri käski vaan jatkamaan et "kyllä se tasottuu". No tulimpa sit raskaaks. Ja koska koko ajan menkat tuli milloin sattui niin en ees osannu raskautta epäillä kun tuli taas pidempi vuodoton tauko.
Mullakin huomattiin raskaus vasta kun olin syönyt vatsaflunssaan lääkitystä jonkin aikaa eikä mitään tehoa kipuihin ym. niin tein testin ihan muuten vaan ja plussa tuli... Lääkäri ei edes uskonut sitä että olen raskaana ennen kuin oli otattanut verestä kokeen ja se oli plussa myös. Jotain rv8 kun selvis ja lopetin pillerit ja kipulääkityksen.... Menkat oli tulleet ihan normaalisti.
Miä meinasin töissä pyörtyä ja oli tosi paha ja oksettava olo. "mahataudin" takia siis lääkärille menin! Paljastuikin vähän muuta![]()
Ja miä otin joka pillerin ihan samaan kellon aikaan aina ja joka päivä. Kännykässä oli muistutuskin muistuttamassa jokapäivä! Kerrankin olin menossa poikaystävän luo 10km päähän ja melkein perillä muistu mieleen et pillerit jäi, pyörä ympäri ja hakemaan ja taas takasii!
Eikä ollu sinä aikana mitään lääkekuureja, ei oksu- ja/tai ripulitaiteja.
Neuvolan lääkärikin totesi et ne ei vaan minulle sopinut. Merkkiä ois pitäny vaihtaa jo aiemmin.
Mut oon miä ny onnellinen esikosta :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No jos mä seuraan kasvaako masu ja sit haen testin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No jos mä seuraan kasvaako masu ja sit haen testin.
No ei se mulla ainakaan ennen 12 viikkoa pahemmin ole kasvanut, joten ehkä haet kuitenkin testin ennen masun kasvamista =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Yritättekö te sanoo että pitäs vaan se testi mennä ostaa......?