E-pillerit ja laihtuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihtuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihtuu

Vieras
Olen vasta vähän aikaa sitten aloittanut syömään yasmine e-pillereitä, ja olen laihtunut kaksi kiloa [kolmas liuska menossa.] Ikää löytyy 21 vuotta. Ruokailu tai liikuntatottumukset eivät ole muuttuneet. Olen kuullut vain ikäviä tarinoita nesteen kertymisestä, lihomisesta yms., mutta onko kellään vaikuttanut ehkäisypillerit päin vastoin - että paino alkaisi pudota?

Mulla e-pillerit laihdutti teini-ikäisenä (Diane Nova), toki asiaan vaikutti sekin että yritin ihan tosissaan laihduttaa ja onnistuinkin siinä.
Useita pillerimerkkejä kokeilleena en ole yhdenkään havainnut aiheuttavan itselleni lihomista tai turvotusta.

Ei ne pillerit laihduta, mutta Yasminet poistaa nestettä. Itellä on kyllä painoa tullut lisää kesästä 5kg, mutta johtuu ihan omista ruokailutottumuksista, ja liikunnan vähäisyydestä.

poistivat nestettä eli sain juosta koko ajan pissalla. Minusta tämä oli aika ärsyttävä sivuoire. Voi olla, että nesteen poistuminen näkyy sinulla painonlaskuna. Varmaan kun olet tottunut pillereihin tuo jää pois.