E-pillerit ja muuttuneet menkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anniina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anniina

Vieras
Olen nyt pillereitä syönyt vuoden verran synnytyksen jälkeen.

Pillereillä menkkani ovat vähentyneet aika huimasti, ennen ilman niitä holisi kokoajan,ja sai sidettä vaihtaa joka vessakäynnin jälkeen.
Ja nyt tässä pillereiden aikaan on ollut vähäistä vuotoa,puolet tohon verrattuna.
Viime kiekosta mulla jäi ottamatta yks pilleri. Ja satuttiin miehen kans kerran tänä aikana rakastelemaan(siis pillerikiekos ohje että viikon ajan käyttää muutakin ehkäisyä).
No menkat sit alko mutta ne oli siis aivan hirmu niukat, paperiin tuli vähäsen kun pyyhin mutta yhden kerran siteelle koko "menkkojen" aikana.
Testin tein sinä päivänä ennenkuin aloitin uuden kiekon,ja oli negatiivinen.

Mutta siis olen alkanu miettiä et voinko olla raskaana vai onko muillakin pillereiden vuoksi ollut näinkin niukat menkat?

Sori ku tuli pitkästi selitettyä ja siis melianet kyseessä

Minulla on tosi niukat vuodot kanssa! Tuntuu että siteisiin asti ei edes ennätä mennä. Tulee vissiin käytyä päivän aikana sen verran usein pissillä :)
Veikkaan että et oo raskaana, toki itekin olen pillereiden aikana monesti luullut.
Pillerit vähentää vuotoa, itsellä on ilman niitä melkoiset vuodatuspäivät!

Nautitaan eiks niin :D

mä syön cerazette-minipillereitä. Ennen raskautta kun söin noita niin menkat jäi kokonaan pois (ei ollu sitä ennenkään mitenkään erikoisen runsaat,kai ihan keskiverto). Alotin uudelleen vähän alle 2kk synnytyksestä,ja menkkoja ei oo ollu ennen kun nyt kun olen lähes lopettanut imetyksen (lapsi kohta 9kk) niin nyt eilen oli maha kipeä ja tänään tullu pari tippaa..

Uusimmat

Yhteistyössä