E-pillerit ja raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplauuno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuplauuno

Vieras
Kuinka mahdollista on että oisin raskaana vaikka syön pillereitä? Oireina tullut alavatsakipuja,vihlontaa,väsymystä,paineen tunnetta ja tuntuu et vatsa vähän turpoamaan päin....
edelliset menkat niukemmat kuin aiemmin . Kandeiskohan tehdä testi vaikka laatta vielä kesken.

Kommentoikaa jos kokemuksia!!!

Meillä ei ainakaan pillerit raskautta estäneet, siitä todisteena 3kk poika tuossa sohvalla. :D Ja ihan säännöllisesti otin pillerin joka ikinen päivä!

Tee ihmeessä testi jos epäilet!

Mulla on kokemuksia tuosta,itseasiassa useammankin kerran,kun vain yhden kerran.
Joten menes testin tekoon vaan,ei ne pillerit ainakaan mulle tehonneet vaikka tunnilleen otin niitä.
Ja eipä siin mitää häviä,vaik tekiskin "turhaan" testiä!!!

en viitsinyt uutta keskustelua aloittaa, joten laitan tähän samaan..
itse olen muutaman vuoden syönyt pillereitä (aina säännöllisesti), nyt on toinen laatta menossa putkeen (toisesta laatasta vikko jäljellä), nyt on muutaman päivän aikana tuntunut hieman niinku menkka kipuja ja eilen oli tullut ihan hieman ruskeaa pikkareihin ?? enkai raskaana ole :S vai voiko tuo ruskea vuoto (jota oli tosi vähän) johtua siitä etten antanut menkkojen tulla.. olen joskus ennenkin syönyt kaksi pilleri laattaa putkeen, eikä sillon ole tullut mtn oireita..