E-pillerit, v*mäinen tiputtelu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärrr

Vieras
Oon e-pillereitä syönyt 5kk... Yasminellea.. Nyt ei huvittanut pitää menkkoja, niin päätin aloittaa seuraavan laatan heti, eli syödä siis 2 laattaa putkeen. Mutta toisen laatan alussa alkoi tiputtelu. Sellasta ruskeaa tosi niukkaa vuotoa niin kuin menkkojen lopussa. Välillä saattaa hetken tulla vähän punasempaa vuotoa ja vähän enemmän.. Onko nää pillerit sitten mulle sopivat vai onko tää ihan normaalia? Tasan viikon syöny toista laattaa nyt.

Kaikilla vaan ei onnistu tuo kahden laatan syöminen peräkkäin vaan voi tulla sitten läpäisyvuotoa eli tuota tiputtelua. Jos muuten pillerit sopii sulle niin en mä lähtis niitä tuon takia vaihtamaan. Ellei sulle sitten ole jostain syystä tärkeää että niitä pystyy syömään useamman laatan peräkkäin?

"Ylimääräinen vuoto kuukautisten välillä

Ensimmäisten Yasminelle-tablettien käyttökuukausien aikana sinulla saattaa esiintyä odottamatonta verenvuotoa (vuoto muulloin kuin tablettitauon aikana). Jos tällainen verenvuoto jatkuu muutamaa kuukautta pidempään tai jos ylimääräinen vuoto ilmaantuu vasta useamman käyttökuukauden jälkeen, lääkärin tulee tutkia vuodon syy."

Noin sanoo.. Mutta vuotoa ei tule silloin kun syö yhden liuskan ja pitää menkat ajallaan..

Kaikilla vaan ei onnistu tuo kahden laatan syöminen peräkkäin vaan voi tulla sitten läpäisyvuotoa eli tuota tiputtelua. Jos muuten pillerit sopii sulle niin en mä lähtis niitä tuon takia vaihtamaan. Ellei sulle sitten ole jostain syystä tärkeää että niitä pystyy syömään useamman laatan peräkkäin?

No ei ole erityisen tärkeää että pystyy, mutta tarvittaessa haluaisin ton olevan mahdollista, esim jos jonkun loman tms ajalle ois ajottumassa menkat muuten. Nytkin oli sellainen juttu mihin en halunnut menkkakipuja ja vuotoja sotkemaan ja h'iritsemään niin siksi halusin skipata menkat.