Hae Anna.fi-sivustolta

ebookers?

Viestiketju osiossa 'Yleistä matkailusta' , käynnistäjänä luotettavuus, 24.04.2005.

1. HP Vierailija

Olen viimeisen kolmen vuoden aikana ostanut kaikki lennot ja hotellit ebookersin kautta. Hakumenettely on helppo. Lentoaikojen valinta on hyvä systeemin, kun voi valita heti toivomansa lähtö- ja paluulennon ajat.
    N. kymmenen kerran kokemuksella voin suositella. Olen varannut pelkkiä lentoja, lentoja ja hotelleja sekä pelkkiä hotelleja, myös Suomesta. Joskus olen joutunut vaihtamaan lähtöpäivää, homma on hoitunut ihan sopimusten mukaisesti. Ja mikä ihmeellisintä, toimistossa vastaa ihan tavallinen ihminen puhelimeen, jos tulee ongelmia.

2. ihmettelen Vierailija

Mitähän kielivaikeuksia Kristiinalle tulee jos virkailija kerran vastaa puheluun selvällä suomen kielellä?

3. Pelkkiä hyviä kokemuksia ebookersilta. Kristiina ei ole nähtävästi koskaan asioinut ebookersin kanssa,
    mutta silti kommentoi kielteisesti.

4. huono kielitaito Vierailija

tulee eteen kun on kyse kehtiysmaasta eli aasian maista. Toki siellä joitain suomalsiai elämäntapaintiaaneja on duunissa, mutta sekavuutta on tullut. taitavat käytellä aineita...

5. Taitaa edelilsellä olla tosi huono kielitaito kun ei ymmärrä lukemaansa. Selvästi on tullut esille että Ebookers toimii Suomessa, ihan Helsingissä ja palvelua saa selvällä suomenkielellä.(kirjakielellä)
    Jos olet epävarma niin saat apua myös tilaamisessa.
    Että se siitä sekavuudesta ja aineista....

6. Jenstku Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ebookersin varauspalvelua kannattaa käyttää myös kotimaassa! Siis hotelleja varatessa. Itse olen saanut hotelleista loistotarjouksia juuri ebookersin alennuskoodien kautta. Esimerkiksi nyt Seurahuoneelle sain ainakin 30 euroa alennusta alekoodilla ja vielä alennuslipun ravintolaan. Oltiin erittäin tyytyväisiä sekä hintaan että laatuun että ebookersin palveluun!

7. Make Vierailija

Kokemukseni palvelusta ovat samanlaisia, minkä lisäksi huone ei vastannut kuvausta. Ebookersin kikka on siinä, että vahvistettaessa ei anneta samaa kuvausta kuin ostettaessa vaan epämääräisen kuvauksen perusteella voit päätyä mihin tahansa huoneeseen.

Huonetyyppi on kuitenkin selvästi väärä, kun hotelli ilmoittaa paikan päällä, ettei siihen kohdekaupungin paloturvallisuusmääräysten mukaan edes saisi sijoittaa varattua ja maksettua vuodemäärää. Ebookersia asia ei jälkikäteen kiinnosta vaan myytäessä esitetyt kuvaukset ovat kuulemma vain yleisiä. Ja valituksesta huolimatta ebookers myy yhä muille matkustajille samaa huonetta samoilla harhaanjohtavilla kuvauksilla ja lain vastaisella matkustajamäärällä.

8. Sarsta. Vierailija

Pelkkiä hyviä kokemuksia Ebookersista täällä. Aina on asiakaspalvelukin toiminut tarvittaessa hyvin ja matkojen hankkiminen on jäätävän helppoa. http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/ebookers/ -osoitteesta olen löytänyt aina melko hyvän alennuksen tai tarjouksen, suosittelen.

9. Matkalle2015 Vierailija

10. dlott Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen käyttänyt http://booking.com varauspalveluita viimeisen viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa ilman ongelmia. Varauksia ympäri Eurooppaa. Aina on varaukset olleet kohdillaan hotellissa, ja pari kertaa hotellista on tullut suoraan sähköpostia kun ovat kyselleet jotain lisätietoja huoneen suhteen (twin/double bed). Luottokortilta ei ole koskaan veloitettu etukäteen vaan vasta hotelliin saapumisen jälkeen.

Last edited: 12.07.2017
  11. bonusstakin Vierailija

Ebookers on luotettava firma. Sama omistaja kuin Expedialla, joka on maailman suurin nettimatkatoimisto.
    Booking.com on myös hyvä, tosin heidän kauttaan ei saa varattua lentoja

Kaikista näistä varatessa, saa myös bonusta bonuswayn kautta(+10€ liittymisbonus uusille)
    https://www.bonusway.fi/?r=2840363

12. Heidi66^ Vierailija

En ymärrä miksi joku haluisi tuosta jotain ostohyvitystä kun sillon ei voi käyttää alennuskoodeja. Esim. tällä ebookersin alennuskoodilla saa 12% hinnasta pois joka on heittämällä enemmän kun jonkun ostohyvityksen 8%?

13. bonusstakin Vierailija

Bonuswayn kautta kannattaa mennä vaikka käyttäisi jotain koodia, usein olen saanut sekä bonukset että alennuksen. Kannattaa ainakin kokeilla.
    https://www.bonusway.fi/?r=2840363

14. vierailija Vierailija

15. vierailija Vierailija

Koodilla SAVE15 saa 15% alennusta Ebookersin hotellivarauksista 21.3. asti

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä