Hae Anna.fi-sivustolta

Edelliset elämät

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Tutkitusti järjissään, 12.09.2018.

1. Onko olemassa luotettavia, oikeita edellisen elämän tulkitsijoita? Kiinnostaisi todella ja saattaisi olla tarvettakin.

2. vierailija Vierailija

Tää kiinnostaa myös mua. Jos löytyis joku, joka tosiaan osaisi opastaa näissä jutuissa, eikä vaan kertoisi tyyliin "olit kleopatra" niin voisinpa ottaa yhteyttä aika nopeesti.

3. vierailija Vierailija

Minä voin kertoa jotain järkyttävää: mitään edellisiä elämiä ei ole ollut, jos teillä on jotain flashbackeja kyseessä on biomuisti dna_Sta.

4. Pettymykseksesi en järkyty. Mieluummin sanon, että kerro lisää tästä biomuistista tai laita jokin tarkastelua kestävä lähde. Olen avoin kaikelle mutta haluan tietoa ja mielellään sellaista tietoa, joka on lähtöisin joltain, joka tietää kyseisestä asiasta jotain. Ihan sama onko se tiedettä vaiko tätä parapsykologian puolta.

5. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
    Tutkitusti järjsssään nmoin sanoo tyypillen tavallimen t >Kars Wenqadi Shadows Suur Jedimestari Maan Valonalien Taivaallisen jedineuvoston virallinen jäsen joka on ollut olemassa jo aikojen alusta tokana luotunas valonkansan kansalaisena Heradesian valonlohikäärmeenä härän tähdistön asukkaana

Last edited: 13.09.2018
  6. Kars, en nyt päässyt selville tarkoititko minua vai ketä mutta jos tarkoitit minua niin selvennätkö vähän.
    Biomuistista en kyllä löytänyt mitään erityisen vakuuttavaa tietoa, joten jätän sen aiheen tähän.

7. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
  8. vierailija Vierailija

Hyi vittu tunge tuo käärme perseesees!

9. vierailija Vierailija

Ihminen ei ole vain puhdas taulu, perimän mukana tulee myös "roskaa" eli edellisten sukupolvien kokemuksia, jotka voivat näkyä kuvaväläyksinä tai jopa filminauhan kaltaisena pätkinä. Jotkut pitävät näitä kokemuksia selvänäköisyytenä tai jopa todisteena jälleensyntymisestä.

10. Tulisoturi Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    91
    Minä oon nähny kuvanväläyksiä...

11. quu Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    235
    Toivottavasti löydät aidon tulkitsijan? Minä olen muuttanut ymmärtämystäni ajan mittaan ko. asiassa. Nykyään ajattelen / oletan ed. elämien olevan uni-alitajunta-aivo asioita, joita tietenkään kukaan ei voi todistaa, kuten ei ed. elämiäkään, muuta kuin itselleen? 'Ovet ovat avoinna' kuitenkin uusille ajatuksille. :unsure:

12. rekka Vierailija

Tämä on totta. Dna:lla on todellakin muisti.

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 648
    Musta tuo on yhtä "yliluonnollista" kuin jälleensyntymä.

14. vierailija Vierailija

Toki voit olla sitä mieltä. Mutta sinun isovanhempiesi ravitsemus ja psyykkinen tila esim stressi tai järkytys saattaa puhjeta tulevissa sukupolvissa sairauksina. Toki niihin voi olla alttius perimässä, mutta isovanhempien tai vanhempien stressi saa geenin aktivoitumaan jälkeläisissä.Kyse on silloin geneettisestä muistista, siitä samasta, joka näkyy eläinten käytöksessä tai jopa kasveissa.
    Muistathan raamatussakin olleen viisauden, joka saa näin ollen aivan erityisen merkityksen, isien pahat teot kostetaan kolmanteen polveen.

15. vierailija Vierailija

Hei ootsä kännissä?

16. vierailija Vierailija

En ole, mutta oliko sun vanhempas kun sua siitti?

https://www.fastcompany.com/3045229/how-your-grandparents-lives-affect-your-resilience-to-stress

17. vierailija Vierailija

Älä sä isääs opeta naimaan.

18. vierailija Vierailija

Minustakin se kuulostaa varsin yliluonnolliselta. :) Mutta kuten sanottu, suhtaudun avoimesti kaikkeen.

Jos siis dna:lla on muisti, onko tutkittu miten kauas nuo "välähdykset" voivat johtaa? Onko todellakin mahdollista, että dna:ssa säilyy jokin aivan selkeä asia jonkun toisen elämästä esimerkiksi 10 sukupolven tai vaikkapa 15 sukupolven takaa? Miten tämän pystyy tieteellisesti aukottomasti todentamaan vai onko kysymys hypoteesista, kuten parapsykologiankin kohdalla?

19. Ja tässä siis kommentoi Tutkitusti järjissään, joka unohti nimimerkkinsä.

20. vierailija Vierailija

Vertaatko tiedettä ja parapsykologiaa keskenään? No ehkä se selittää ne välähdykset, voivat olla avunhuuto sun alitajunnastasi; järkesi on kateissa!

21. No niin, osasin odottaakin jo, että joku alkaa heittää mielenterveysepäilyjä. Se on erittäin tyypillistä näiden aiheiden parissa. Kun ei muuta osata, yritetään leimata vastapuoli hulluksi. Varsin väsynyttä.

Voin kuitenkin kertoa, että kuten nimimerkkini kertoo, minulla on tutkittua tietoa siitä, että järkeni on tallella ja mielenterveyteni on täysin kunnossa. Fyysiseen onnettomuuteen joutumisella on jotain hyviäkin puolia.

En vertaa tiedettä ja parapsykologiaa. Sanoin vain, että tieteessä on samanlaisia hypoteeseja kuin mitä parapsykologiakin on, jos sitä tarkastelee ilman minkäänlaista tunnemyrskyä. Tuo dnan muisti vaikuttaa varsinkin sellaiselta, näin tutkijan näkökulmasta.

En ole myöskään puhunut mistään välähdyksistä. Niistä on puhuneet täällä ihan muut. En ole itse asiassa kertonut mitään siitä mitä olen kokenut, muut ovat vain päättäneet mitä ne voisivat olla.

22. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
    Arvoton itseparaskylolohgian korkealle on harmi että parasoylilogia ja tiede ei kulje käsi kädessä no ehkä aikanaan , valonalienmaailmoissa tiede on niin pitkällä että , sitä voidaan pitää puhtaana voiman magiikkana ja mystiikkana puhtaana voiman olemuksena . kuten logoken tekmologia elämän lähde se on tehnkologiaa mutta se on myös suoraan magiikkaa mystiikkaa puhdasta voimaa . tästä ehkä 500 vuottya niin teleportaatio on matkustusd muotona kaikkialla maaiolmsaa arkipoäivää . Sillon ihmist ihmdyelee miten , ne tuli ennen toimen ennen teleportaatiota t Kars Wenqadi Skywalker Shadows Suur Jedimestari

VOIMA OLKOON KANSANNE

23. SS (vierailija) Vierailija

Ei se ole sen ihmeellisempää kuin mitä tekniikan kehittyminen on. Sitä tapahtuu koko ajan, joka päivä. Ihan samalla tavalla sitä ihmeteltiin aikoinaan miten ihmiset tulivat toimeen ennen sähkövalon keksimistä tai sitä miten ihmiset pärjäsivät kun kuljetusvälineenä oli hevonen, auton sijaan, tai kun jääkaappia ei ollut.

24. Jos nyt ajatuksilla leikkii, niin kolmesataa vuotta sitten digitalisaatio olisi tuomittu noituudeksi. Eli kun aika kuluu, asiat voivat todellakin muuttua ja tieto lisääntyä melko radikaalisti. Jokaisella aikakaudella on ollut taipumus ajatella, että kaikki kerätty ja opittu tieto on nyt tässä, enempää ei voi tulla.

• Tykkään Tykkään x 1
  25. vierailija Vierailija

Ai jaa, jos jokaisella aikakaudella on tällainen fakki niin miksi sitten tutkimme ja tutkimme ja lähettelemme kaikkea sinne meren pohjaan ja avaruuteen. Keskiajalla luostareissa kerättiin tietoa aika monesta asiasta, eikä harjoitettu ainoastaan uskontoa. Sinäkin varmaan käytät nykypäivänä tätä luostarien keräämään tietoa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri