Hae Anna.fi-sivustolta

Edelliset elämät

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä vierailija, 16.03.2020.

1. vierailija Vierailija

Tänne keskustelua edellisistä elämistä: muistatko omasi? Yhden vai useamman? Hyviä vinkkejä edellisen elämän muistamiseen?

Uusimmassa Ääretön lehdessä (ilmainen) oli juuri näistä juttu: https://issuu.com/rajatieto/docs/aareton_maalis_1-2020/s/10313657

Itse olen nähnyt unia, joissa hoidin hevosia suurella maatitalla pitkässä mekossa, olisko ollut 1700-1800 lukua? Olin siis joku piika ja hevoset tosi tärkeässä roolissa, ainoat ystävät. Mutta tuo on ainoa kuva jonka olen tuosta elämästä nähnyt. Olisi kiinnostavaa katsoa enemmän, oliko perhettä, millaista elämä oli jne.

2. vierailija Vierailija

Kyllä se oli pelkkä uni, ei mikään muisto menneistä elämistä. Ehkä se kuvastaa jotain nykyisestä elämästäsi. Tai sitten ei. Meillä on vain tämä yksi elämä tässä ja nyt, suosittelen keskittymään tähän hetkeen. Ei ole mitään edellisiä elämiä, meillä on kyllä kuolematon sielu, joka jää fyysisen kuoleman jälkeen eloon ja menee Kirkkauteen Jumalan luo tai voi joutua myös ikuiseen pimeyteen.

3. vierailija Vierailija

Tämä teema on vähän kuin tarjoaisi koiralle luun jota on kaluttu jo liian monta kertaa. Maku on mennyt.

4. vierailija Vierailija

Uskikset toimii täällä dikataattoreina, harmi kyllä. Saattavat tosiaan mennä kuoltuaan pimeälle puolelle kun ovat siellä jo maan päällä. Ei minkäänlaista kykyä ajatteluun saati keskustelutaitoa ja toisten kunnioitusta.
    Silti, muistan kolme entistä elämää satavarmasti. Luulen tietäväni millaisesta mahdollisesti hyvin toden tuntuisesta ja loogisesta "unesta" ap. kertoo. Niitäkin minulla on ollut muutamia kappaleita. Ovat niin omansalaisia unia, että jäävät mieleen ja laittaa pohtimaan, etteivätkö nekin vain olisi paluuta entisiin elämiin.

• Tykkään Tykkään x 1
  5. vierailija Vierailija

Kyllä kai täällä saa esittää erilaisia mielipiteitä ja näkökulmia, eikä vain yhden filosofian näkemyksiä. Eriävät mielipiteet tuomitaan täällä diktatuuriksi, kun sensijaan pitäisi väitellä ja keskustella eri vakaumuksista.

6. vierailija Vierailija

Ylläpitäjän sanomaa:
    "Olit sitten skeptikko, mystikko tai maagikko tänne olet aina tervetullut keskustelemaan niin paranormaaleista ilmiöistä ja rajatiedosta kuin taiasta ja totuudestakin."

Ketjun aloittajan sanomaa:
    "Tänne keskustelua edellisistä elämistä: muistatko omasi? Yhden vai useamman? Hyviä vinkkejä edellisen elämän muistamiseen?"

Missä sanotaan, että torpedoi aloittajan aihe? Sitä tehdään jo tarpeeksi muilla foorumeilla ja aina siellä missä uskikset tai yksittäiset besservisserit kerääntyvät laumoiksi. Mutta mikäpä siinä. Jos tämäkin halutaan sellaiseksi foorumiksi, niin siitä vain. Tulen edelleenkin mainitsemaan asiasta, vaikka tämäkin ketju on jo pilattu "väittelyllä" ja "keskutelulla eri vakaumuksista" vaikka aloituksen aihe oli aivan toinen.
    Mutta niin sitä sokeutuu kun on vain oma napa mielessä.

• Tykkään Tykkään x 1
  7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Kiinnostava juttu. Minä en muista edellisiä elämiä mutta kun kuulen kelttimusaa niin on kuin kotiin tulisi. Muinaisen Rooman aika kiehtoo mua myös ja intiaanikulttuuri ja muinaissuomalaisuus.

8. geenit kertoo Vierailija

"Edelliset elämät" voivat selittyä ihmisen geeneillä. Perimäämme voidaan kartoittaa satoja vuosia taaksepäin; on tehty suomslaisista ja meidän juuristamme geenikarttoja ja dna-tutkimuksia, jolloin tiedetään mm., kuinka paljon meissä on venäläistä, suomalaista tai muuta eurooppalaista perimää. Yksilön kohdalla voidaan mennä 50-100 sukupolvea taaksepäin, jos teettää oman perimänsä tutkimuksen. "Muistot" edellisestä elämästä voivat ehkä kummuta omasta itsestämme. En ole geenitutkija, enkä tiedä omista juuristani kuin 100-150 vuotta taaksepäin. No hyvä näinkin, ihmisellä on tarve tietää, " kuka minä olen, mistä minä olen tullut ja mihin minä olen menossa"

9. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Tuo oman perimän tutkimus olis kyl kiinnostava.

10. vierailija Vierailija

Onko inkarnoitunut olento sama kuin se olento jonka inkarnaatio hän on?

Tällä hetkellä minä ajattelen:

He ovat kaksi eri olentoa, sielu ja ylisielu. Inkarnaation kokemukset tallentuvat ylisielun muistiin, sielun muistin lisäksi. Kuolemansa jälkeen ihminen so sielu kohtaa valo-olennon, joka siis olisi ylisielu ja siinä kohtaamisessa tapahtuva sielun elämän läpikäynti tallentaisi sielun muistot ylisielun muistiin.

Jos ihminen so sielu muistaa edellisiä elämiään niin ne eivät ole hänen aikaisempia elämiään, vaan ylisielun muita inkarnaatioita. Sielulla on vain se yksi ja ainoa elämä materiaalisessa maailmassa.

Ylisielu koostaa joka kerta uuden sielun kun se luo inkarnaation materiaaliseen maailmaan. Nuori sielu ja vanha sielu eroavat sen kautta kuinka paljon ylisielulla on ollut käytettävissään inkarnaatioidensa tallenteita ko sielua koostaessaan. So kyse on ylisielun kokeneisuudesta.

Onko kerran luotu sielu pysyvä vai voiko se lakata olemasta?
    Muuttuuko sielu materiaaalisen elämänsä aikana, vai onko sielu ennen syntymää sama kuin sielu kuoleman jälkeen?

11. henkisellä polulla Vierailija

Mielenkintoista ajattelua yllä. Jatkan siitä omaani... :)

Ymmärtääkseni olet (tietenkin) samaa olentoa, -sielua, persoonallisuus, yksilö sen "olennon" kanssa joka olet nyt inkarnoituneena. Osittainen näennäinen erillisyys omasta Korkeammasta Minästä on väliaikainen; toinen perustuu harhalle, toinen on todellinen. (Toinen puolesi on vieläpä eri ajassa, mikä lisävaikeuttaa asiaa, sen selkeyttä ja ymmärtämämistä.)
    Syntymään kuuluu muistinmenetys. Aloitat elämäsi lähes ilman muistoja menneistä. Mutta suurimmat tunteet, rakkaus ja pelko tiettyjä asioita kohtaan säilyy häilyvinä alitajuisesti. Näin tietyt asiat vetävät sinua puoleensa, kiinnostavat ja toisiin taas saattaa liittyä selittämättömiä fobioita. Myös karma kulkee mukanasi ja "ohjaa" kulkuasi, hyvässä ja pahassa.
    Eli vaikket nyt varsinaisesti muistaisi entisiä elämiäsi (tai jopa välähdys jostain tulevasta sellaisesta!) - niin voimakkaita tunteita saatat kokea joiden alkusyy on jossain kaukana menneisyydessä.

..Tämä nyt tällä erää tähän. Kristallipallon (henkimaailma)puolella/ketjuissa/keskusteluissa näitä asioita on sivuttu aikaisemminkin, jotan aihe on tuttu.
    :coffee:

12. vierailija Vierailija

jo. Näin kerran unta jossa elin historiallisena aikana. Uni oli siitä erikoinen, että sen tapahtumat tulivat ikään kuin filminauhalta uusintana. Eli tiesin siis unessa etukäteen mitä tulisi tapahtumaan. Se oli kuin vanhan kertausta. Oliko se muistuma entisestä elämästä, en tiedä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri