Edith- mitä mieltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
kaunis. ehkä tykkään enempi siitä kuin siitä edlasta. jos siis oot sama joka äsken kysyi sitä... :)

olen sama, mietin vielä viime hetkellä muitakin nimiä ja tuli mieleen edith... täyttpä miettiä, vaikea valinta;)

juuri tapasin Edith-vauvan, ihana nimi on. jaa, meniskö Emil ja Edith sekaisin perheen arjessa? mahtollisesti. mun ja pikkusiskon nimet ovat samantyyppisiä, ja äitimme sekoitti ne jatkuvasti...

Alkuperäinen kirjoittaja irtosora:
juuri tapasin Edith-vauvan, ihana nimi on. jaa, meniskö Emil ja Edith sekaisin perheen arjessa? mahtollisesti. mun ja pikkusiskon nimet ovat samantyyppisiä, ja äitimme sekoitti ne jatkuvasti...

niin no meillä on myös emma ja menee välillä emma ja emilkin sekaisin;) mutta edith sopisi siihen mukaan, kaunis nimi on.

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja maja:
Edla ja Edith, molemmat suosikkeja :D

niin no mietin että kumpi sopisi sisarrusten nimien seuraksi? molemmista nimistä tykkään:) :)

Mulla oli isoisotäti, jonka nimi oli Edla-Elisa ja musta aivan ihana yhdistelmä. Tosin itse antaisin Elinan toiseksi.

sattumaa;) meillä tarkoitus antaa toiseksi nimeksi just elina, on oma toinen nimeni:)
eli joko edla elina tai edith elina...

niin no mietin että kumpi sopisi sisarrusten nimien seuraksi? molemmista nimistä tykkään:) :)

Mulla oli isoisotäti, jonka nimi oli Edla-Elisa ja musta aivan ihana yhdistelmä. Tosin itse antaisin Elinan toiseksi.

sattumaa;) meillä tarkoitus antaa toiseksi nimeksi just elina, on oma toinen nimeni:)

Aika ihana :D

Aika ihana :D

:)

Yhteistyössä