M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:kaunis. ehkä tykkään enempi siitä kuin siitä edlasta. jos siis oot sama joka äsken kysyi sitä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja irtosora:juuri tapasin Edith-vauvan, ihana nimi on. jaa, meniskö Emil ja Edith sekaisin perheen arjessa? mahtollisesti. mun ja pikkusiskon nimet ovat samantyyppisiä, ja äitimme sekoitti ne jatkuvasti...
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Edla ja Edith, molemmat suosikkeja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maja:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Edla ja Edith, molemmat suosikkeja![]()
niin no mietin että kumpi sopisi sisarrusten nimien seuraksi? molemmista nimistä tykkään![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja maja:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Edla ja Edith, molemmat suosikkeja![]()
niin no mietin että kumpi sopisi sisarrusten nimien seuraksi? molemmista nimistä tykkään![]()
![]()
Mulla oli isoisotäti, jonka nimi oli Edla-Elisa ja musta aivan ihana yhdistelmä. Tosin itse antaisin Elinan toiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja maja:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja maja:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Edla ja Edith, molemmat suosikkeja![]()
![]()
Mulla oli isoisotäti, jonka nimi oli Edla-Elisa ja musta aivan ihana yhdistelmä. Tosin itse antaisin Elinan toiseksi.
sattumaameillä tarkoitus antaa toiseksi nimeksi just elina, on oma toinen nimeni
![]()
eli joko edla elina tai edith elina...
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja maja:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja maja:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Edla ja Edith, molemmat suosikkeja![]()
![]()
sattumaameillä tarkoitus antaa toiseksi nimeksi just elina, on oma toinen nimeni
![]()
eli joko edla elina tai edith elina...
Aika ihana![]()