Edullisia imetyspaitoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tee se itse malli: O(s)ta edulliset samanväriset trikoopaita ja toppi, tee trikoopaitaan viillot rintojen kohdalle (ja ompele vähän siksakkia reunoihin jos omistat ompelukoneen), laita toppi päälle, jos haluat ompele muutamalla pistolla kiinni olkasauman kohdalta. Valmis :)

En tiedä toimvuudesta, koska en ole testannut, mutta jostain tuon ohjeen muistan lukeneeni :D

Mie tilasin kaks imetyspaita henkalta ja maukalta, ja ihan turhat ostokset, ei oo tullu piettyy kun just muutaman kerran kun on lähteny johonkin et imettää tyyliin ravintolassa.. Ihan tavan paitoja oon pitäny ja joko helman alta tai kaula-aukosta tissiä.

Kirppiksiltä kantsii kattoa, mut nekin voi olla ylihinnoteltuja!

Mulla noi on kyllä ollut iahn tarpeen, ku niin paljoo kuitenkin on ihmiseten ilmoilla viiletetty. Tosin pikku hiljaa nekin jää tarpeettomiksi ku imetystä lopettelen. Minkä kokoisia kaipaat?

Mä itse nappasin viime viikolla Lindexin ale hyllystä 2 kpl 7 euron hintaisia "iso helmaisia" siis leveää mallia olevia tavallisia paitoja. Alle laitan iänikuisen vanhan lyhythihaisen imetyspaidan. Silloin ei vilku maha imettäessä kun nostaa paidanhelmaa.
Palautin 2 kpl lastentarvikeliikkeestä ostettua 70 euron hintaista imetyspaitaa ja säästöä syntyi mukavasti.
Ai niin, valitsin Lindexin ale paidoista ihanat kirkkaat värit, ni tuli mukava fiilis tähän synkkään sade ilmaan!

Mulla oli H&M:n paitoja, mutta en niitä tykännyt pitää tai en voinut.
Parhaaksi keinoksi koin tavallisen paidan ja masutuubin. Tuubi peitti mahamakkarat, kun nosti paidan helmaa. Eikä sitä helmaa tarvii niin kovin ylös kiskoa, sen verran vaan että pikkuinen pääsee aterian ääreen.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mä olen pettynyt hm:n paitoihin,ainakin nää trikoo tai muut paidat saa mut hikoilemaan kainaloista tosi paljon :x

Mie alan kans hikoilee ainakin nois h&m: n imetyspaidoissa!!!

Mulla on yksi ihana paita jota voisi käyttää nyt raskausaikana,mut se kun on mun päällä,niin kohta jo haisee hiki,eikä auta minkäänlaiset dödöt.

Mä olen pettynyt hm:n paitoihin,ainakin nää trikoo tai muut paidat saa mut hikoilemaan kainaloista tosi paljon :x

Mulla on yksi ihana paita jota voisi käyttää nyt raskausaikana,mut se kun on mun päällä,niin kohta jo haisee hiki,eikä auta minkäänlaiset dödöt.

Mie käytin raskausaikana kristallidödöä, ei haissu hiki juuri ollenkaan. Tavan dödöt, varsinkin nuo sprayt tukkii huokosia. Nyt pystyy jo käyttää muitakin dödöjä kun on alkanut hormonit tasottuu.

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Mulla oli H&M:n paitoja, mutta en niitä tykännyt pitää tai en voinut.
Parhaaksi keinoksi koin tavallisen paidan ja masutuubin. Tuubi peitti mahamakkarat, kun nosti paidan helmaa. Eikä sitä helmaa tarvii niin kovin ylös kiskoa, sen verran vaan että pikkuinen pääsee aterian ääreen.
=)

kyllä mun on pakko..siis on muutenkin niin vaikeeta näiden hinkkien kans imetys :snotty: ei ihan pikku vilautuksella selviä :ashamed:

Mie käytin raskausaikana kristallidödöä, ei haissu hiki juuri ollenkaan. Tavan dödöt, varsinkin nuo sprayt tukkii huokosia. Nyt pystyy jo käyttää muitakin dödöjä kun on alkanut hormonit tasottuu.

Mistä tota kristallidödöä voi ostaa,never heard? =)

Niin mäkin hikoilen, mutta mä oon syttänyt vaan hormooneja... Voiko vika ollakin paidassa?

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:

Niin mäkin hikoilen, mutta mä oon syttänyt vaan hormooneja... Voiko vika ollakin paidassa?

Vika on kyllä paidassa,koska tota paitaa olen käyttänyt ennen raskauttakin.

Yhteistyössä