K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Täältä mä oon ainakin H&M:ltä käyny ostaa. Kuusi erilaista tuolta löytyy. Tai no malli on lähes sama, mutta kangas erilainen.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä olen pettynyt hm:n paitoihin,ainakin nää trikoo tai muut paidat saa mut hikoilemaan kainaloista tosi paljon :x
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä olen pettynyt hm:n paitoihin,ainakin nää trikoo tai muut paidat saa mut hikoilemaan kainaloista tosi paljon :x
Mie alan kans hikoilee ainakin nois h&m: n imetyspaidoissa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä olen pettynyt hm:n paitoihin,ainakin nää trikoo tai muut paidat saa mut hikoilemaan kainaloista tosi paljon :x
Mulla on yksi ihana paita jota voisi käyttää nyt raskausaikana,mut se kun on mun päällä,niin kohta jo haisee hiki,eikä auta minkäänlaiset dödöt.
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Mulla oli H&M:n paitoja, mutta en niitä tykännyt pitää tai en voinut.
Parhaaksi keinoksi koin tavallisen paidan ja masutuubin. Tuubi peitti mahamakkarat, kun nosti paidan helmaa. Eikä sitä helmaa tarvii niin kovin ylös kiskoa, sen verran vaan että pikkuinen pääsee aterian ääreen.
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä olen pettynyt hm:n paitoihin,ainakin nää trikoo tai muut paidat saa mut hikoilemaan kainaloista tosi paljon :x
Mulla on yksi ihana paita jota voisi käyttää nyt raskausaikana,mut se kun on mun päällä,niin kohta jo haisee hiki,eikä auta minkäänlaiset dödöt.
Mie käytin raskausaikana kristallidödöä, ei haissu hiki juuri ollenkaan. Tavan dödöt, varsinkin nuo sprayt tukkii huokosia. Nyt pystyy jo käyttää muitakin dödöjä kun on alkanut hormonit tasottuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä olen pettynyt hm:n paitoihin,ainakin nää trikoo tai muut paidat saa mut hikoilemaan kainaloista tosi paljon :x
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä olen pettynyt hm:n paitoihin,ainakin nää trikoo tai muut paidat saa mut hikoilemaan kainaloista tosi paljon :x
Niin mäkin hikoilen, mutta mä oon syttänyt vaan hormooneja... Voiko vika ollakin paidassa?