Edullisia, kivoja tuparilahjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aksukkainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aksukkainen

Jäsen
29.10.2009
444
0
16
Nyt iskee kohta harmistus. Mulla on kahdet sellaiset tuparit edessä joulun aikaan, että pieni lahja olisi todella kiva ja kohtelias olla. Meidän pojan kummit muuttaa omaan taloon ja yksi läheinen ystävä miehineen vuokralta ekaan omistusasuntoon.

Rahat on kuitenkin esteenä... eli pitäisi keksiä jotain tosi edullista, mutta silti mukavaa. Pliiis vinkkejä kehiin, jos tän vielä vois jotenkin pelastaa :wave:

Mikä on edullinen? Ostin juuri yksiin "tupareihin" illanistujaisiin tuliaisiksi Pentikin laudeliinan, maksoi 25 e ja oli ihan nätti. Tekevät siellä vielä niin somia paketteja.

Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Ne sytykeruusut on kivoja ja halpoja jos talosta löytyy takka tai leivinuuni, puusauna tms.

Joo tää vois olla kiva idea pojan kummeille, koska he tosiaan rakentaa oman ja sinne tulee kyllä takka. Mutta toiset muuttavat ihan kerrostaloasuntoon ilman takkaa. Kiitos vinkistä!

Mä suosin kylttejä niin saajana, kuin antajanakin.

Siskolta sain kyltin"hotelli helpotus" joka korristaa vessamme ovea. Ja kaverilta sain kyltin "älä koirasta välitä, mutta varo emäntää" joka oli väliovessa.

Itse olen antanut siskolle lahjaksi wc-kyltin jossa luki "paskahuussi, jonotus maksuton", sekä kyltin jossa luki jotain siihen tyyliin, että "muistithan ottaa mukaasi OMAT kengät".

Näitä kylttejä on usein kaikenmaailman myyjäisissä ja kirppiksellä, mutta moisia tekee itsekin aika helposti. Ei tarvita kuin pätkä lautaa, pora jolla tekee reijät, narua ja maalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
Joulukukka, glögipullo, leivo pojan kanssa pipareita tai joulukakku...

Poika on alle vuoden, joten leipomukset menis kyllä sitten täysin "minun piikkiin" - enkä valitettavasti ole kovin lahjakas leipoja, vaikka itselle leivonkin ja hommasta tykkään. Tätä ekana mietin, mutta jotenkin alkoi tuntumaan, että pitäis keksiä jotain muuta.

Olen aikaisemmin vienyt kavereille esim. salaattikulhon ja ottimet, sekä tehnyt kipon täyteen salaattia tai leiponut suolaisen/makean piirakan, jonka vuoka on kans jäänyt lahjaksi. Mutta en tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä suosin kylttejä niin saajana, kuin antajanakin.

Siskolta sain kyltin"hotelli helpotus" joka korristaa vessamme ovea. Ja kaverilta sain kyltin "älä koirasta välitä, mutta varo emäntää" joka oli väliovessa.

Itse olen antanut siskolle lahjaksi wc-kyltin jossa luki "paskahuussi, jonotus maksuton", sekä kyltin jossa luki jotain siihen tyyliin, että "muistithan ottaa mukaasi OMAT kengät".

Näitä kylttejä on usein kaikenmaailman myyjäisissä ja kirppiksellä, mutta moisia tekee itsekin aika helposti. Ei tarvita kuin pätkä lautaa, pora jolla tekee reijät, narua ja maalia.

Joo tällainen vois kans olla kiva, kun vaan huippuidean. Kumpikin on kyllä sen verran tuttuja pariskuntia, että osaa vähän huumoria ja muuta arvioida, mikä on iskevää =) Kiitos vinkistä!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mikä on edullinen? Ostin juuri yksiin "tupareihin" illanistujaisiin tuliaisiksi Pentikin laudeliinan, maksoi 25 e ja oli ihan nätti. Tekevät siellä vielä niin somia paketteja.

No normaaliolosuhteissa olis ihan ok hintainen, mutta nyt kyllä liian kallis. Rahat on oikeesti niin peevelin tiukalla, että 50 euroa kahteen lahjaan on liikaa :| Haluaisin nyt lähinnä muistaa näitä ystäviä, voin ostaa jollain tekosyyllä paremman lahjuksen myöhemmin kunhan rahatilanne paranee =)

Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
Joulukukka, glögipullo, leivo pojan kanssa pipareita tai joulukakku...

Poika on alle vuoden, joten leipomukset menis kyllä sitten täysin "minun piikkiin" - enkä valitettavasti ole kovin lahjakas leipoja, vaikka itselle leivonkin ja hommasta tykkään. Tätä ekana mietin, mutta jotenkin alkoi tuntumaan, että pitäis keksiä jotain muuta.

Olen aikaisemmin vienyt kavereille esim. salaattikulhon ja ottimet, sekä tehnyt kipon täyteen salaattia tai leiponut suolaisen/makean piirakan, jonka vuoka on kans jäänyt lahjaksi. Mutta en tiedä...
minusta toi on tosi ihana idea viedä jos oot tupareihin menossa. ja varsinkin kun yleensä ihmisillä on jo enemmän kuin tarpeeksi tavaraa niin olisi siinä mielessä kivempi lahja kun esim joku koriste-esine. tai itse ainakin tykkäisin kovasti jos joku toisi meille :)

Yhteistyössä