Edwardian fontteja Wordiin ilmaiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen :/

Vieras
Olen joka paikan netissä penkonut, mutten vieläkään ole löytänyt sivustoa, jolta voisi ladata ilmaiseksi Edwardian-kaunokäsialafontteja? Olen kokeillut tätä sivustoa:

http://www.fontstock.net/search/0/Edwardian.html

Mä koetin tota linkkiä, ja eihän se onnistunu. Ensin kun koitin normaalisti ladata, niin tuli teksti jossa sanottiin, että latauksen pitäisi alkaa kolmessa sekunnissa, ja jos niin ei käy, täytyy koittaa vieressä olevaa linkkiä. No sitä sitten jouduin painamaan ja tuli teksti että ei voi avata, koska koneestani puuttuu joku lisenssi? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivoinen :/ :
Multa sitä ei vaan löydy! :kieh: :'( Ja mun Wordissa on muutenkin tosi vähän erilasia fontteja...

Onko sulla office-paketti vai pelkkä word? (koneen mukana tullut?)

Jos sulla ei ole officea niin voi olla erilaisuuksia (=suppeampi valikoima )

Officeen pitää olla lisenssi jotta sen saa asennettua, jos sulla on esim. piraatti niin luultavasti herjaa siksi.

Auttaisikohan, jos asentaisin offisen uusiksi ja valitsisit asennustiedoista kaikki fontit. Joskus se mokoma on asentunut vain rajallisesti, eikä täytenä versiona. Kannattasi muuten hankkia uusi offise, sillä tuo ei enää tahdo pelittää. Jotkut liitteet esim. meileissä ei enää aukea tuolla offisella.

Yhteistyössä