Efexor kokemuksia?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ella

Vieras
Millaisia kokemuksia ks. lääkkeestä? Mulla tänään toinen päivä, ja annos 37,5mg. viisi päivää näin, sitten 75mg. Tuntuu että olen ihan "pihalla". keskittymiskyky kadoksissa, jotenkin sekava olo, sanat hukassa ja näkö temppuilee. Vaikea kohdistaa katsetta esim. tähän kirjoitukseen, kun tuntuu että silmät harittaa eri suuntiin. Aika kamala olo kaikin puolin..Mut kai tää tästä?!!

mulla aloitus tehtiin 75mg..sellaista se on voi kestää muutaman viikon tota oloa,kunnes kroppa tottuu siihen..pitemmän päälle tosi hyvä lääke. Käytin ennen raskautta ja nyt jouduin uudelleen aloittamaan. tsemppiä

se on tietty se, että onko jo käyttänyt aikasemmin jotain masennuslääkettä. se on kyllä jännä tunne kun aloittaa. päässä napsuu, sössöttää yms. onko sulla tukena jotain muuta lääkettä. Yleensä tohon laitetaan illaksi jotain

Ihan hyvä lääke vaikka aloitus varsinkin tökki ittellä tosi pahasti, olin vähän pihalla ja näkö temppuili mutta sitten ihan hyvä olo ja hyvin toimi.
Mulla ei ainakaan ollut mitään muuta lääketä.
Eikä muuten kannata lopettaa kertaheitollaa , ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Ihan hyvä lääke vaikka aloitus varsinkin tökki ittellä tosi pahasti, olin vähän pihalla ja näkö temppuili mutta sitten ihan hyvä olo ja hyvin toimi.
Mulla ei ainakaan ollut mitään muuta lääketä.
Eikä muuten kannata lopettaa kertaheitollaa , ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä :ashamed:

Aloitus oli mullakin vaikea.. noin 2 viikkoa oli kaikenlaisia outoja tuntemuksia, painajaisia ym.. sitten sitä mentiinkin kuin duracel-pupu..
Vuoden verran söin sitä 75mg /vrk.. lääkäri lopetti sen "kuin seinään" tultuani raskaaksi ja se todellakin oli totaalisen hirveä olotila!!

Tällä hetkellä menossa efexor 150mg. Mulla ei tullut muuta kuin että alkoi pyörryttää jos kattoi ylöspäin.

Mut jos unohdan aamulla ottaa pillerin niin illalla napsahtelee päässä.tuntuu että aivot ja silmät tulee pään perässä..

mie aloitin 75mg eikä ollut oikein pahoja oireuita, painajaisia, levottomuutta, kaikki maistui pahalta, närästi.. mutta ne lieveni siitä sitten.. suht nopeasti annostus nostettiin 150mg ja huomasin että tehokkkaasti turrutti kaikki tunteet, niin hyvät kuin pahatkin.. hyvä lääke kaikinpuolin

Alkuperäinen kirjoittaja Ella:
Millaisia kokemuksia ks. lääkkeestä? Mulla tänään toinen päivä, ja annos 37,5mg. viisi päivää näin, sitten 75mg. Tuntuu että olen ihan "pihalla". keskittymiskyky kadoksissa, jotenkin sekava olo, sanat hukassa ja näkö temppuilee. Vaikea kohdistaa katsetta esim. tähän kirjoitukseen, kun tuntuu että silmät harittaa eri suuntiin. Aika kamala olo kaikin puolin..Mut kai tää tästä?!!

Nuohan ovat kaikki positiivisia asioita mitä mainitsit. :D

Mikä ihmisiä vaivaa tällä palstalla, aina kun puhutaan lääkkeistä niin oletetaan että niillä ei saisi olla mitään muuta vaikutusta kuin se että se poistaa ´taudin´.

Sekaisin olo? hienoa.
Olet pihalla? hienoa.

Lisää runtua vaan koneelle, kyllä se siitä.