EFEXOR lääkkeestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kevätaurinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kevätaurinko

Vieras
Käyttääkö kukaan ks. lääkettä masennuksen ja ahdistuneisuuden hoitoon??
Sain eilen reseptin ks. lääkkeestä..Ja satuinpa lukaisemaan haittavaikutus listaa, ja on kyllä melkoinen!!

Olis kiva kuulla kokemuksia efexorista:=)

Mulla oli käytössä Efexor depot masennukseen. Oli tosi hyvä, ei juurikaan mitään sivuvaikutuksia. Ainoa mikä tuli, oli "surina" päässä, jos unohti ottaa ajoissa. Samoin kun lopettelin käyttöä ja pienensin annostusta, niin tuli välillä sellainen jännä "surina", vähän niinkuin pieniä sähköiskuja aivoissa, epämukavia, mutta kivuttomia tietenkin! Aivoissahan ei ole kipureseptoreita. Johtuivat luultavasti serotoniiniaineenvaihdunnan muutoksesta.

haittavaikutuslista on kaikissa pitkä.
itse olen tuota käyttänyt mutta ei sopinut. paino nousi yli 20kg ja en voinut keskittyä mihinkään. jos esim kävellessä puhui puhelimeen en osannut enää kävellä suoraan :/

Nyynä: En taida olla "se kevätaurinko":=)

Olen muuten kuullut tuosta efexorista että tekis jotenkin ihan tasapaksun olon.Senkin takia pelottaa alkaa noita syömään.Mut eihän sitä tiedä kuin kokeilemalla....

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja masis:
Joskus söin ja ei passannu yhtään.Teki ihan sekopäiseksi.Mut ei ole mikään muukaan tähän asti passannut..

mulla sama vika ollut, pariakymmentä varmaan kokeiltu. nyy löyty viimein lääke joka sopii

Mikä?Kerro heti jos mullaki olisi vielä toivoa.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Joskus söin ja ei passannu yhtään.Teki ihan sekopäiseksi.Mut ei ole mikään muukaan tähän asti passannut..

mulla sama vika ollut, pariakymmentä varmaan kokeiltu. nyy löyty viimein lääke joka sopii

Mikä?Kerro heti jos mullaki olisi vielä toivoa.

cymbaltaa syön nyt