\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 18:51 Jolly kirjoitti:
Ihana kuulla että jollakin on löytynyt oikea lääke...Tarkoitan heinäsirkkaa :flower:
Saanko udella heinäsirkalta että mitä muuta lääkettä kokeilit kuin tuota sepramia?
Olen miettinyt että mistäköhän mun kohdalla tuo outo haittavaiktus johtui?! Kun todella monet ovat tuota efexoria kehuneet, ja siitä avun saaneet.
Oli varmaan ihana tunne kun lääke alkoi auttaa =)
Mistähän senkin huomaa
Heippa Jolly!!
Joo eli mulla oli esikoistani odottaessani sepram 20mg käytössä, kun se oli kuulemma turvallisin odotusaikana...pakkoajatukset, paniikkikohtaukset yms katosivat, mikä oli helpotus todellakin!!Luulin sekoavani, tai joutuvani psykoosiin...onneks oli mies tukemassa,joka ymmärtää.Sitten kun tyttömme syntyi annos nostettiin 30mg:aan siis sepramin annos.. en saanut mitään apua siitä sen enempää..alakulo, ärtyneisyys, voimattomuus jatkui.(normaalisti en ole ollut sellainen)
Sitten kokeiltiin Cymbaltaa 60mg:aa, josta tuli kauheet päänsärkykohtaukset, ja vielä voimattomampi olo kuin sepramista...taas menin lääkäriin, ja kokeiltiin Efexoria 75mg..odottelin kuukauden verran ja tarkkailin itseäni ja oloani...olin masentunut edelleen mutta en ehkä niin paljon kuin joskus aiemmin...se nostettiin sitten tähän 150mg:aan jota siis nyt olen kuukauden päivät popsinut..ja olen saanut avun tästä,niinkuin aiemmin mainitsin!MIKÄ HELPOTUS, VOI HERRANTÄHDEN!!
Kysyit että mistä sen sit tietää et auttaako lääke?
Kyllä sen huomaa itse, oma käytös ja ajattelutapa muuttuu avoimemmaksi, ja huomasin itse ainakin etten murehdi enää niin paljon turhia asioita, tai suunnittele tulevaisuutta...olen kova sressaamaan, ja miettimään..ja sitten alkaa pelottaa ihme asiat,joille en voisi mitään vaikka niin tai näin kävisikin.
ja ihminen tulee iloisemmaksi, jaksaa niitä asioita mitä ennen ei esim jaksanut...
kannattaa tarkkailla ja kuunnella itseään.ja
ehdota lääkärillesi, että haluaisit kokeilla esim efexoria...kaikille ei sovi kaikki lääkkeet, mutta efexor on hyväksi havaittu lääke, mutta kallis.
Voimia sinulle ja jaksamista!! :hug: :hug: :flower: