Ehdota hyvää perheautoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ford Mondeo (farkku) oli hyvä ja tilava, takaluukkuun meni kevyesti rattaat, jääkiekkomaalivahdin kassi ja muutama kauppakassi :)
Ja oli mukava ajella.
Mulla oli automaattivaihteilla ja 2.0-koneella, tykkäsin kovasti.
Ainoo miinus että joka toinen vastaantuleva auto oli samanlainen :D

Meillä lapsia kolme, jatkossa neljä ja iso koira. Hundau Trajet. Tykkään kyllä, vaikka bensaa meneekin 10l/100km, mutta ei me varmaan muuten liikuttais mihinkään... Ja tilaa tosiaan riittää, saa mennä huoletta Ikeaankin, kun nappaa penkkejä pois. Tuntuu silloin pieneltä pakettiautolta. :)

Hyundai trajet - Google-haku

minäkin liputan mondeon farkun puolesta! on iso, mahtuu kaksi turvaistuista ja kaukalo takapenkille! takaboksi on muuten tosiaan iso...sinne menee tuplarattaat tai paaaaaaljon tavaraa! meillä 1,8 bensakoneella ja hyvä on!

tuo on tosiaan totta että aika lailla niitä on mut jos ei anna sen häiritä...

oon muuten kuullu että mondeo on tuttavallisemmin monikkomondeo...monikkoperheet kuulemma suosii sitä, joten kyllä se kunnon perheauto on!!

Meillä kans mies oli viimeksi autoa etsiessä tuosta Trajetista kovin innoissaan, meille ei vaan mitään järkeä enää ostaa 7-paikkaista autoa kun kumminkaan koko porukka ei mahdu kauaa siihenkään. Mutta oli sisätiloiltaan aika samanlainen (helpostoi irrotettavat penkit yms) kun meillä aikoinaan ollut Opel Sintra josta tykkäsin kans. Ja oli tosi tilava.

älä ikinä mee ostamaan peugeottia! meillä oli seiska paikkanen..muuten ihan jees..joo, mutta hirmu nuhainen ajettava..ja sitten on semmosia sähkövika pommeja että niitä ranskiksia ei pitäs uittaa muuta ku grillien öljyssä!! :( Oli todella iso petymys! Muuten sisätiloiltaan mukava mutta ei muuten todellakaan hyvä auto valinta! itse kallistun bemareiden kannalle, luotettavia..ja ajo ominaisuudet ovat mukavat! :) Eikä oo joka mutkassa konepelti auki! ;)

Mun siskolla on Ford Mondeo ja se on kyllä aikasta tilava myös tosiaan, jos ei ihan noin isoo tarvi kuin Trajet. Se on tosin aika matala auto, toiset tykkää toiset ei, mutta takana on tilaa farmariksi erittäinkin hyvin. :)

Seat leon, pieni mutta pirppurinen, vähä ruokainen, komeampi ku joku voorti! Muutenkin uskomattoman tilava. Esim. tilavuus taitaa olla isompi kun audi A4 farkussa. (tosin A4 on pienen pieni farkku)!

Meillä wolkkari passatti farkku. Taakse mahtuu 2 istuinta selkä menosuuntaan, sekä yks kasvot menosuuntaan. Koira, pulkka, tuplavaunut ja pari kassia menee kevyesti takapaksiin :)
Mutta jos saamme neljännen lapsen niin mikähän auto ois sitte hyvä?

Yhden lapsen kanssa mahtuu varmaan autoon kuin autoon. Paljon riippuu mitä autolta haluaa, toiminta varmuus, pieni kulutus... Meillä on V70 ja S40, 70 mahtuu vaunut ilman kasaamista, sillä huristellaan silloin kun tarvii paljon tavaraa mukaan, S40 on tavallaan mun kauppakassi. Nyt jos lähtisin kauppaan niin voisin harkita Dodgen Nitroa tai Caliber, en tiiä yhtään millaisia ovat, joten niitäpä ois kiva testata.

Yhteistyössä