Ehdotelkaa mulle hiusmalleja ja väriäkin, kuva on.

Lakatut varpaankynnet

Uusi jäsen
21.08.2011
9
0
1
Mielikuvitus loppuu, tuntuu että mulla on aina vaan se sama hiustyyli. Ja väri. Tummanruskea punaisin raidoin on ollut se viimeaikainen väritys, oisko jo aika keksiä jotain muuta..

Naamakuva on tässä, voisko joku jaksaa linkitellä jotain tähän naamaan sopivia hiusmalleja?

*muoks* Oliko täällä joku sellainen sääntö, ettei saa linkittää mitään ennen tiettyä viestimäärää vai miksen mä onnistu? :confused:

Viimeksi muokattu:
Ei oo sellaista kuvaa :D Johtuen siitä, että ovat kasvaneet yli mallistaan, ja niitä ei voi enää pitää auki. Joten ovat pikkusaparoilla niskassa. Mulla on ollut sellainen kerroksittain leikattu lyhyt malli, niskassa muutama pitempi "hapsu". Viistoon leikattu otsis. Lyhyempi toiselta sivulta ja pitempi toiselta. Semmoinen. Mut nyt jotain muuta..

Sulla on sydämen muotoiset ja periaatteessa siihen kasvomalliin sopii tämän tyyppiset hiukset:Niskahiukset ja kasvojen sivuille valuvat hiukset.
Otsahiuksilla pyritään pienentämän korkeita ohimolahdekkeita.
Keskijakaus tai otsahiukset ylöspäin tai vain hieman yli kasvurajan.
Kohota päälaelta, älä sivuista.Tummat värit sopivat sinulle,älä missään tapauksessa blondaa.

tuommisella tosi tummalla värillä kauniit silmäsi tulevät tosi hyvin esiin,vaaleammassa sävyssä ne eivät niinkään erotu.Punaiset sävyt sopisivat myös kontrastina, ikään kuin vastavärinä sinisille silmille.

Alkuperäinen kirjoittaja frisör;24460495:
tuommisella tosi tummalla värillä kauniit silmäsi tulevät tosi hyvin esiin,vaaleammassa sävyssä ne eivät niinkään erotu.Punaiset sävyt sopisivat myös kontrastina, ikään kuin vastavärinä sinisille silmille.

Eli siis samaa kuin tähänkin saakka..

Innostuisko kukaan linkittämään jotain hiusmalleja, jotka sopis tähän naamaan?

Todella kauniit silmät ja hyvät kasvonpiirteet. Näitä suosittelen korostamaan ja vaaleaa ihoasi. Jokin tumma, mutta lämmin sävy sopisi. Lisäksi leikkaisin lyhyet naiselliset hiukset ja lyhyt etutukka, joka mielellään saisi olla kokonaan pois kasvoilta. Tosin sinulle sopisi myös hienosti rikottu polkka, joka lyhenee edestä taakse.

Yhteistyössä