Ehdottakaa lahjaa ystävälle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosmariinisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rosmariinisi

Jäsen
14.07.2011
96
0
6
Olen tutustunut hiljattain ihanaan, täysin samassa tilanteessa olevaan ihmiseen ja olemme tiivisti pitäneet yhteyttä. Eräänlaista terapiaa päästä keskustelemaan kyseisen henkilön kanssa ja meistä molemmista tuntui heti ensimmäisen juttelukerran jälkeen kuin oltaisiin tunnettu aina.

Nyt haluaisin antaa hänelle jonkin kivan lahjan, ihan muuten vaan, kiitokseksi siitä että olen saanut tutustua häneen.

Ehdottakaa kivoja lahjaideoita, joita voi antaa muutenkin kuin syntymäpäivinä, jouluina jne. :)

Kyseessä reilu parikymppinen naisihminen jolla pieni lapsi, rankka työ ym.

Muoksmuoks. jotain mielellää mihin ei tarvitse koko omaisuutta laittaa. Ei myöskään mitää euron suklaalevyä :D

Viimeksi muokattu:
Juu, meillä on tässä lyhyen ystävyyden aikana pidetty pari iltaa kera viinilasillisten jne. Mutta tuo lapsehoitoapu olis hyvä, voiskohan mukava yllätys olla vaikkapa lahjakortti hierontaan, jalka/käsihoitoon tms?

Läheltä nimittäin löytyis kohtuuhintainen äiteihin erikoistunut hieroja ;)

Tee itse kortti jossa kiität ystävyydestä, jotain yhteistä tekemistä (mm. veikkauskortilla 2 yhden hinnalla kotimaiseen leffaan tiistaisin), vie kukkia, osta joku halpa ruokailu (citydeal, kimppadiili jne.).

• Tykkää
Reactions: Rosmariinisi
Kyseisellä hierojalla 27e/h alle 3-vuotiaiden lasten äideille, mut toisaalta kun mietin saattaisin itsekin olla hiukan vaivaantunut.. :D

Pitää miettiä, ensi viikolla hänellä vapaita että onhan tässä onneksi hetki aikaa miettiä :)

Kyseisellä hierojalla 27e/h alle 3-vuotiaiden lasten äideille, mut toisaalta kun mietin saattaisin itsekin olla hiukan vaivaantunut.. :D

Pitää miettiä, ensi viikolla hänellä vapaita että onhan tässä onneksi hetki aikaa miettiä :)

Tämä viesti siis nimimerkille Arwen Undomiel :)

--

Todella hyviä ideoita teillä! Miksi mulla tyhjenee pää aina kun jotain kivaa pitää alkaa suunnittelemaan? :D

Yhteistyössä