Ehdottakaapas paikkakuntaa mihin voitais muuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paikkakunnan vaihdos mielessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paikkakunnan vaihdos mielessä

Vieras
Nykyiseen paikkakuntaan meillä ei nyt varsinaisesti ole mitään erityisiä sidoksia vaikka ihan kiva se onkin. Elämäntilanne on sellainen, että pitäisi alkaa asettumaan sijoilleen johonkin päin ja Suomessa ollaan ajateltu asustella. Vaatimuksina kuitenkin on että paikkakunta/ asuinalue on:

- rauhallista seutua ja lapsille turvallinen, ei kuitenkaan mikään peräkylä korpimeeetsän keskellä
- lapsiystävällinen kunta/ alue
- koulut suht lähellä
- terveyspalvelut ok
- maisemat miellyttävät, mieluiten luontoa ja järviä

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Toivakka, meidän kunnasta löytyy kaikki nuo luettelemasi vaatimukset

Toivakka on kieltämättä käynyt mielessä. Tykkään maisemista eikä ilmeisesti Jyväskyläänkään ole toivottoman pitkä matka. Onkohan siellä miten paljon lapsiperheitä? q

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Teettekö töitä kotona vai pitäisikö löytyä töitäkin paikkakunnalta? Lappeenranta ok, tosin töitä ei taida löytyy...

Lappeenrantakin on aika kiva! Ei ole pakko olla töitä, kun teen paljolti etänä ja voin tehdä mistä käsin vaan. Mies on työllistää itse itsensä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Toivakka, meidän kunnasta löytyy kaikki nuo luettelemasi vaatimukset

Toivakka on kieltämättä käynyt mielessä. Tykkään maisemista eikä ilmeisesti Jyväskyläänkään ole toivottoman pitkä matka. Onkohan siellä miten paljon lapsiperheitä? q

Jyväskylään n.puolentunnin automatka. Lapsiperheitä on. tykkään itse kovastikin asua täällä. tutustupa meidän kunnan sivuihin :)
tervetuloa tänne vaan!

Miten oisi Jyväskylä? Itse en asu siellä, mutta olisi yhtenä vaihtoehtona jos joskus muuttaisin kotipaikkakunnaltani. Naantalissa on kauniit maisemat, muuta en osaa siitä sanoa. Itse asun Joensuussa, mikä on erinomainen paikka ja käy kriteereihisi. Huonona puolena on vain työttömyys, minkä takia en suosittele Pohjois-Karjalaa kenellekään. Onneksi itse sain täältä työpaikan, jotta meidän ei tarvinnut muuttaa minnekään. Mutta kyllä se olikin kiven alla, ilman suhteita en olisi onnistunut.

Yhteistyössä