Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mää...:ehdottaisin niskasta lyhyempää, päällä saisi olla sen verran pituutta, että saa taiteltua mihin suuntaan tykkää, kuitenkin niin, että saa vielä vähän pystyynkin. Väriksi tummaa ruskeeta ja melkoisen kirkkaita, punaisia raitoja joukkoon (sellaisia leveämpiä osioita). Mikään kampaaja en ole, mutta jotenkin tuommoisen persoonan sain noista kuvista esille. =) Eli ei mitään hissukan harmaata menomimmille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja stylisti:Ehdottaisin vaalennusta ja tiukkaa permanenttia.
Alkuperäinen kirjoittaja stylisti:Ehdottaisin vaalennusta ja tiukkaa permanenttia.
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja stylisti:Ehdottaisin vaalennusta ja tiukkaa permanenttia.
En vaalenna,kokeiltu hiljattain ei sovi yhtää.Mitähän tarkottaa tiukka permanentti?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja stylisti:Ehdottaisin vaalennusta ja tiukkaa permanenttia.
En vaalenna,kokeiltu hiljattain ei sovi yhtää.Mitähän tarkottaa tiukka permanentti?
Mulle tuli mieleen todella pieni kihara
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja stylisti:Ehdottaisin vaalennusta ja tiukkaa permanenttia.
Sitä mäki vähä arvelin..että tähän otan ni kikkurat on päännahassa kiinni takussa...miniafro
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja stylisti:Ehdottaisin vaalennusta ja tiukkaa permanenttia.
Sitä mäki vähä arvelin..että tähän otan ni kikkurat on päännahassa kiinni takussa...miniafro
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja stylisti:Ehdottaisin vaalennusta ja tiukkaa permanenttia.
Kyllä sais teuvalaaset puhumisen aihetta, kun sulla olis sellainen pää!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja stylisti:Ehdottaisin vaalennusta ja tiukkaa permanenttia.
Kyllä sais teuvalaaset puhumisen aihetta, kun sulla olis sellainen pää!![]()
![]()
Pitääskö säväyttää,vois olla että pääsis tejukan etusivulle![]()