ehdottomasti kummallisin yhen illan juttu takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilman nikkiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilman nikkiä

Vieras
tää mies halus että istun sen naamalle, alistan sitä nuoli mun pyllyä ja meinas työntää sormet sinne. sitten se halusi seksiä ikkunan edessä että naapurit näkisi. olisi halunnut että puhun jonkun kanssa puhelimessa samalla kun harrastamme seksiä. Ja kaiken huippuna se puki mun mekon päälle. Nyt se nukkuu tuossa mekko päällä. Tunnen tän miehen aiemminkin mutta en tiennyt että se on oikasti niiin outo.

Oho! Aika öh, outoo tosiaan joo! Varsinkin noin yhden yön jutuks..
Mä olen luullut, että mun autoseksijuttu olisi ollut jotenkin outoo (siis mies joka halusi tehdä sen autossaan ) mutta eihän se mitään outoo tainnut ollakaan! :D

Kertokaas onko teillä ollut outoja juttuja? mua oikeesti vaan naurattaa tää mies... meitä on moneen junaan juu... ja ohan se iha söpö ku se tossa nukkuu, mun mekko päällä!! xD

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kertokaas onko teillä ollut outoja juttuja? mua oikeesti vaan naurattaa tää mies... meitä on moneen junaan juu... ja ohan se iha söpö ku se tossa nukkuu, mun mekko päällä!! xD

Mitä söpöä on siinä, että nukkuu sun mekko päällä!?

Alkuperäinen kirjoittaja Yäk:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitä söpöä on siinä, että nukkuu sun mekko päällä!?

tää on tosi kaunis mies.. pitkät hiukset ja sirot kasvot. ei se mekko tee sitä söpöksi... mutta en mä voi kuin nauraa... kaikkea sitä tapahtuukin kun lähtee baariin :D

Mulla on kerran ollu sellanen ravintelista mukaan lähteny tyyppi joka vastas kännykkään kesken homman ja taisi kertoilla kaverille mitä oli tekemässä :D oli etelä-afrikkalainen (valkoinen) ja afrikaansia jutteli kaverin kanssa :D että mikä kiihottaa ketäki.

Yhteistyössä