Ehehhehe; vanha suomalainen nainen ja nuori ulkomaalainen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikkea

Vieras
Eukko mulkoili mua niin kulmiensa alta vaikken tehnyt muuta kuin lapsineni seisoin viereisen kauppahyllyn luona. Hyvä ettei roikkunut miehensä (poikanen naiseen verrattuna, ikäeroa varmaan 20-30 vuotta) käsivarressa. Miksi ottaa itselle nuori ulkkis jos kokee muut naiset uhkaksi?

Näki kai että minunkin lapset ulkomaalaiselle isälle, sen verran tummia. Pelkäsiköhän että isiehdokkaaksi hänen heilaansa pyydän - vaikka oma ukko kotona odottamassa. :whistle:

Eukko mulkoili mua niin kulmiensa alta vaikken tehnyt muuta kuin lapsineni seisoin viereisen kauppahyllyn luona. Hyvä ettei roikkunut miehensä (poikanen naiseen verrattuna, ikäeroa varmaan 20-30 vuotta) käsivarressa. Miksi ottaa itselle nuori ulkkis jos kokee muut naiset uhkaksi?

Näki kai että minunkin lapset ulkomaalaiselle isälle, sen verran tummia. Pelkäsiköhän että isiehdokkaaksi hänen heilaansa pyydän - vaikka oma ukko kotona odottamassa.
Joko se omasi otti ja vaihtoi tuoreempaan?

Élisabeth Borne on ranskalainen poliitikko, virkamies ja Ranskan nykyinen pääministeri. Borne on toinen nainen koko Ranskan historiassa, joka on toiminut pääministerin tehtävässä. Aikaisemmin Borne toimi mm. Wikipedia
Elisabeth pitää parhaillaan puhetta Pariisissa. Selaan tässä tietoa tilaisuudesta.
Tyylikäs nainen.
En osallistu keskusteluihin, jotka eivät ole asiallisia.

Élisabeth Borne on ranskalainen poliitikko, virkamies ja Ranskan nykyinen pääministeri. Borne on toinen nainen koko Ranskan historiassa, joka on toiminut pääministerin tehtävässä. Aikaisemmin Borne toimi mm. Wikipedia
Elisabeth pitää parhaillaan puhetta Pariisissa. Selaan tässä tietoa tilaisuudesta.
Tyylikäs nainen.
En osallistu keskusteluihin, jotka eivät ole asiallisia.
Kova olet kuitenkin sekoilemaan, sinä annalainen

Mitä ihmettä tuokin edellä oleva tekee tässä ketjussa?

80 ans de la rafle du Vél d’Hiv : «Ces jours de juillet, la France a perdu un peu de son âme», l’hommage de Borne aux victimes
La Première ministre s’est rendue au Jardin mémorial des enfants du Vél d’Hiv, rue Nélaton (Paris XVe), pour rendre hommage aux 13 000 Juifs déportés par la police française en juillet 1942.

No miksei @Echo ja harmaa mielensäpahoittajatäti ole nyt naputtamassa täällä kun roolit onkin toisinpäin, naisen ”eduksi”

ihmettelee setis
Mä en asu palstalla, ja aamulla jo kerroin toisessa ketjussa etten ehdi tänään niin paljon kirjoitella.

Joku yhdistelmä "ma_mupatja + nuori, kansalaisuuden perässä oleva ma_mu" on myös sairas kuvio.

Tai anteeksi sana ma_mupatja. Ma_mun kanssa seukkaava nainen?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä