Ehkä mä en sovi äidiks...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Mutta mä en kestä heti aamusta tapahtuvia kakkaoperaatioita :ashamed:
Tyttö harjottelee kuivaks, ja nyt siltä sit tuli lörtsyt lattialle, tarkemmin sanottuna villamatolle ja sit semmonen kakkivana oli pitkin lattioita. :x Mun ottaa koville alkaa siivoomaan sontaa ennenku oon saanu silmät auki...

tuttu juttu.. |O ja aina välillä tulee semmonen olo ettei mun elämääni muuta kuuluu ku paskankorjaaminen. aina on joku joka kakki tai sottaa. |O ainoo lohdutus on että ei tää vaihe kauan kestä. lapset ku kasvaa niin nopeesti. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja leylalie:
Meinaatko että "hyvät" äidit riemukseen niitä ralliraitoja siivois? Höps vaan, kaikkihan varmaan heräis mieluiten muuhun kuin p*skan luuttuamiseen! :D

No en, mutta mä saan aina paskaa niskaan täällä, jos uskallan kertoa että jotkut lastenhoidolliset asiat ottaa koville...
Nyt tyttö vielä pissi lastenhuoneen matolle. Meillä on tasan kaks mattoo talossa, ja toisella on paskaa ja toisella kusta :headwall: Ehkä musta ei vaan ole tähän hommaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja leylalie:
Meinaatko että "hyvät" äidit riemukseen niitä ralliraitoja siivois? Höps vaan, kaikkihan varmaan heräis mieluiten muuhun kuin p*skan luuttuamiseen! :D

No en, mutta mä saan aina paskaa niskaan täällä, jos uskallan kertoa että jotkut lastenhoidolliset asiat ottaa koville...
Nyt tyttö vielä pissi lastenhuoneen matolle. Meillä on tasan kaks mattoo talossa, ja toisella on paskaa ja toisella kusta :headwall: Ehkä musta ei vaan ole tähän hommaan...

No toi paskan niskaan sataminen kuulostaa ajoittain tutulta, ootkos ikinä kuullut että "Sähän oot kaikki päivät kotona, mitä niin hirveen raskasta siinä VOI olla!?" Sanonpahan vaan että jos ukko-kulta joutuis olee parikin päivää tämän sirkuksen kanssa yksin niin töihin ois kova hinku. Ja sori, tolle "toisella paskaa ja toisella kusta"-jutulle oli pakko vähän hirnahtaa :D

Yhteistyössä