ehkä raskaana *aukasee sateenvarjon*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinpä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niinpä

Vieras
Ollaan tapailtu pari kuukautta ja harrastanut myös seksiä siis..ilman kortsua ja mies on tullut sisälle. Ei kuitenkaan ovulaatiopäivinä..mutta..pelottaa silti että jospa olenkin raskaana,testin oon ostanut. Mies ei ole kertaakaan kysynyt käytänkö minä itse jotain ehkäisyä..ja olen sen verran ujo etten uskalla tälläisissä asioissa suutani aukaista. *nyt siis antaa tulla paskaa niskaan,sateenvarjo on auki,mutta jospa tulis fiksujakin vastauksia* Eli siis,hauaako tää mies mun kans lapsen vai mitä häh..ja joo ei oo provo. Uskallanko kysyä,eikö häntä pelota että tulen raskaaksi..

*nolohäpiäpoks*

kysy ihmeessä että haluaako lapsen? minäkin olen ujo mut kyllä olen uskaltanut vaatia kondomin käyttöä. enemmän hävettäisi mennä sukupuolitauti testeihin...

jotkut miehet ajattelee niinkin putkiaivoisesti, että jos sinä et ole kortsua pyytänyt käyttämään, olettavat että käytät sitten itse jotakin ehkäisyvalmistetta esim. pillereitä.
sitten on niitä jotka olettaa toki että aborttikin olisi ratkaisu, ja tokihan jälkiehkäisypillereitäkin myydään jos niikseen ehtii.
Sitten on niitä jotka ei vaan välitä.

ja sitten on ne pari harvaa siellätäällä jotka toivottaisi lapsen tervetulleeksi maailmaansa.

typeräkin pitää "aikuisen" ihmisen olla. jos seksiä harrastaa ilman ehkäsyä, voi tulla raskaaksi, kuvittelis se tietävän. kanna vastuus, äijä kyllä saattaa häipyä kuvioista aika hätäseen, kun sille kerrot :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja no:
jotkut miehet ajattelee niinkin putkiaivoisesti, että jos sinä et ole kortsua pyytänyt käyttämään, olettavat että käytät sitten itse jotakin ehkäisyvalmistetta esim. pillereitä.
sitten on niitä jotka olettaa toki että aborttikin olisi ratkaisu, ja tokihan jälkiehkäisypillereitäkin myydään jos niikseen ehtii.

ja sitten on ne pari harvaa siellätäällä jotka toivottaisi lapsen tervetulleeksi maailmaansa.

Siis noin miehet vaan ajattelee!äsken vielä varmistin asian tuolta olohuoneen puolelta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja allu:
miksi sä kysyt tästä asiasta jos et kestä kritiikkiä?

kestän kyllä. :) en kai muuten edes olis harkinnut kirjottavani tänne.

no eipä siltä vaikuta. Saat pari kielteistä kommenttia ja pyydät heti lopettaa vastailun.

ai pari? =) tuli useampiki.

ja sais tulla lisääkin. käsittämättömän typerästi ja vastuuttomasti oot käyttäytyny, tollasta vois odottaa teiniltä.

miksi sä kysyt tästä asiasta jos et kestä kritiikkiä?

kestän kyllä. :) en kai muuten edes olis harkinnut kirjottavani tänne.

no eipä siltä vaikuta. Saat pari kielteistä kommenttia ja pyydät heti lopettaa vastailun.

ai pari? =) tuli useampiki.

no silti. asian ytimen toivottavasti tajusit.

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Peesi.

Itse kyllä viimeksi kysyin naiselta käytääkö ehkäisyä, oli silloin jo sisällä:D

Yhteistyössä