Ehkä se valkenee myös mulle joku päivä..

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
tai ehkä ei.

Meinaan se, että miksi joidenkin pitää tehdä joka ikisen asian takia aloitus ja vieläpä oma aloitus? Mä en voi vaan ymmärtää näitä: nyt menen huussiin, nyt tulin huussista, nyt menen syömään, tulin syömästä, nyt menen naimaan, tulin naimasta, menen röökille, tulin röökiltä, kaivan korvaani, lopetin korvan kaivamisen jne jne.. Hyvää yötä-aloitukset mä toki ymmärrän kun ilmoitetaan että häipyy langoilta, mutta itse koetan yhdistää hyvän yön sanomisenikin mahdollisuuksien mukaan muihin jo olemassa oleviin ketjuihin. Mutta tosiaan ennen kaikkea en ymmärrä tollaista ihme raportointia asioista, jotka ei oikeasti kiinnosta toisia hölkäsen pöläystäkään ja tarkoitus ei liene ole herättää kummoista keskusteluakaan? Vai onko todellakin tarkoitus puida parin sivun verran sitä, että joku on vessassa?

Etenkin öisin tällaisia aloituksia on muutaman palstailijan vuoksi PALJON. Eikös tommonen ole jo floodaamista?

Enkä mä nyt sitä väitä, että munkaan aloitukset aina mitään kultakimpaleita olisi, mutta toivottavasti nyt joku tajusi tämän aloituksen pointin..

Että nih! :kieh: :kieh: :kieh:

mietin, ehkä se joku päivä valkenee.. Joillakin on vain uskomaton tarve esillä oloon, jostain kumman syystä. Vielä parempaa: Typerillä aloituksilla ja syillä!

asiaa... mut silti mä teen sitä itse
a025.gif

Mä en ilmoittele koska ja kuinka kauan huussissa viivyn saati luenko siellä vai en..en nykyään edes ilmoittele jos nukkumaan lähden ...enkä välttämättä halua tietää kuinka kauan ja mitä siellä muut tekevät ....en siis näitä viestejä harrasta :whistle:

Minua ihmetyttää eniten ne ketjut, jotka avataan olemassa olevan ketjun innoittamana vaikka viesti sopisi vanhan ketjun jatkoksi. Selvennös fiktiivisellä esimerkillä. Jos ketjussa puhutaan lapsen kuivaksioppmiis keinoista ja iästä, niin joku avaa uuden ketjun "uskotko, että lapsi voi oppia kuivaksi jo viiden kuukauden iässä" - tyyliin. Viestinä on, tietysti, lyhyesti ja ytimekkäästi Minä en.

Alkuperäinen kirjoittaja peesaaja:
Minua ihmetyttää eniten ne ketjut, jotka avataan olemassa olevan ketjun innoittamana vaikka viesti sopisi vanhan ketjun jatkoksi. Selvennös fiktiivisellä esimerkillä. Jos ketjussa puhutaan lapsen kuivaksioppmiis keinoista ja iästä, niin joku avaa uuden ketjun "uskotko, että lapsi voi oppia kuivaksi jo viiden kuukauden iässä" - tyyliin. Viestinä on, tietysti, lyhyesti ja ytimekkäästi Minä en.

Yleinen keskustelu ja tuo kysymys ovat kaksi eri asiaa. Miksei niistä saa puhua?

jokainenhan saa yleisellä keskustelu palstalla puhua vaikka varpaansa kynsistä, ei niitä avauksia ole pakko avata, jos ei tykkää. eikä pakko ole edes palstailla. painaa sitä ruksia tuolla yläkulmassa, niin eipä ole enää tyhmiä avauksia silmien edessä

Minä olen kyllä aivan samaa mieltä ap:n kanssa. Olen itsekseni miettinyt että tuollaisten aloitusten tekijät on todella yksinäisiä ihmisiä, joille keskustelupalstat on ainoa kommunikointiväline. Sitten tulee kirjoiteltua kaikenlaista kun ei ole oikein mitään asiaa, tekee tikusta asiaa siis.

etkö sä rakas muista miten mun paskalla käymisestä saatiin jopa kolmisivuinen aloitus vai oliko se pitempikin :whistle: meillähän oli erittäin hauskaa silloin :laugh:
vaan joo, tiedän mitä tarkoitat, mut mahtuuhan tänne kirjoittamaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
jokainenhan saa yleisellä keskustelu palstalla puhua vaikka varpaansa kynsistä, ei niitä avauksia ole pakko avata, jos ei tykkää. eikä pakko ole edes palstailla. painaa sitä ruksia tuolla yläkulmassa, niin eipä ole enää tyhmiä avauksia silmien edessä

No shit Sherlock. =) :headwall:

Sanoinko jossain välissä ,että availen niitä ketjuja? Sanoinko mä jossain välissä, että sellaisia ketjuja ei saisi tehdä? Sanoinko mä jossain välissä, että istun aamusta iltaan palstalla masokistisesti tuijottamassa kyseisiä ketjuja ja odottamassa että niitä tulisi lisää? :p Niin, mitäs mä sanoinkaan? Ja tässä tulee kymmenen pisteen vaustaus -> Sanoin vaan, että en ymmärrä moista. :saint:

Mutta en mä valita, en. Painan ruksia, raksia, ristiä ja tarvittaessa vaikka paniikkinappulaa. :xmas: :laugh: Ja tiukan paikan tullen voin ruveta pelaamaan ristinollaa tai veikkausta ja laittaa kupongin täyteen yksiristikaksi, raksiruksiristi...

Alkuperäinen kirjoittaja kommentoija:
Yleinen keskustelu ja tuo kysymys ovat kaksi eri asiaa. Miksei niistä saa puhua?

Totta kai saa puhua! Ihmettelen vain palstalla vallitsevaa käytäntöä avata samasta aiheesta useita ketjuja peräjälkeen.

Yhteistyössä