2
`23456yhg
Vieras
Hei, Voisiko joku jakaa kokemuksiaan ehkäisylaastari EVLA:sta. Olen 28-vuotias nainen ja ensimmäistä kertaa olen aloittamassa hormonaalista ehkäisyä. Laitoin eilen illalla 9:n aikaan tuon ehkäisylaastarin ekaa kertaa vatsaan ja n. puolen yön aikoihin heräsin kun tuli huono olo, mm. melko voimakasta sydäntykytystä ja kylmää hikeä ja sellainen outo olo. Minulla on ennen ollut paniikkihäiriöön Sepram-lääkitys n. 9kk ja tuo sydämen tykytys tuntemus kurkussa muistutti vähän paniikkikohtausta mutta ei ihan samalla tavalla.
Otin laastarin saman tien pois kun ajattelin että ei ole hyväksi jos tulee tuollainen vaikutus. Nyt haluaisin kysyä että oliko tuntemukset normaaleja eli vaan ehkäisyyn kuuluvia sivuvaikutuksia tms. vai voiko olla että laastari ei sovi minulle?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista
Otin laastarin saman tien pois kun ajattelin että ei ole hyväksi jos tulee tuollainen vaikutus. Nyt haluaisin kysyä että oliko tuntemukset normaaleja eli vaan ehkäisyyn kuuluvia sivuvaikutuksia tms. vai voiko olla että laastari ei sovi minulle?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista