Ehkäisylaastarista kyselyä viisaammilta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huli"

Vieras
Hei naiset.... Te joilla on ollut käytössä ehkäisylaastari niin minkälaisia kokemuksia on? Tässä olen miettinyt kovasti eri vaihtoehtoja ja tuo kiinostaisi....

Ihan samat kokemukset kuin muistakin hormonaalisista, tosin en nyt ihan koko arsenaalia ole läpikäynyt. Herkkäihoinen voi saada tosiaan ihottumaa siitä liimasta mutta ei mulla kyllä ihottumaongelmia ollut. Pysyy kiinni ihan suht hyvin sen ajan mitä pitääkin kun vähän kattoo mihin sen läppäsee.

Paljonko maksaa ja miten se menee et pitääkö kerran viikossa vaihtaa se laastari....? Pillereitä en oikein haluais kun muisti on muutenkin kun kotiäidillä ( eli kohtuuttoman huono :D ) ja kierukkaa en edes ajattele....

40e/3kk satsi, just tänään hain. Vuoden oon nyt syöny ja hermot on kyllä välillä kireellä, mutta toisaalta kellä kolmen pienen lapsen kotiäidillä ei olis =) Ja kerta vko vaihto.

[QUOTE="huli";23831264]Hei naiset.... Te joilla on ollut käytössä ehkäisylaastari niin minkälaisia kokemuksia on? Tässä olen miettinyt kovasti eri vaihtoehtoja ja tuo kiinostaisi....[/QUOTE]

kun tuli se viikko milloin sitä ei pidetä sain 2 pvä kestävän migreenin, muuten ei ollu ongelmia.

Oli hyvä tällaiselle unohtelijalle, kun tarvitsi muistaa vain kerran viikkoon. Mulla on herkkä iho, mutta ei aiheuttanut muuta kuin punoitusta, joka häipyi muutaman tunnin jälkeen laastarin pois otosta. Laastari oli vain epäsiistin näköinen, kun reunat alkoivat repsottaa ja alle meni vaatenukkaa. Tästä on kyllä jo nelisen vuotta aikaa, että on voinut laatu parantua jo siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja höpeli;23831854:
40e/3kk satsi, just tänään hain. Vuoden oon nyt syöny ja hermot on kyllä välillä kireellä, mutta toisaalta kellä kolmen pienen lapsen kotiäidillä ei olis =) Ja kerta vko vaihto.

Syötkö sä ne laastarit:D Mä käytän ehkäsylaastareita.Tosi käteviä ja eikä ole mitään erikoisia mieliala muutoksia.Näissä laastareissa hormoonit imeytyy tasaisesti.Viikon välein vaihdetaan.
Seuraavaksi ajattelin kokeilla ehkäsyrengasta.

Alkuperäinen kirjoittaja höpeli;23831854:

No ei ihmekään, että pinna kiristyy, kun vatta on lujilla laastareiden syömisestä... :D

Yhteistyössä