Ehkäisyrengas ja kiukkuisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Kuinka nopeasti ehkäisyrengas voi aiheuttaa mielialanvaihteluita? (kiukkuisuus, ärtymys, masentuneisuus)
Itse aloitin ehkäisyrenkaan käytön muutama päivä sitten ja jo nyt olen huomannu olevani aivan mielettömän ärtynyt ja kiukkuinen. Tuli vaan mieleeni että voiko mahdolliset sivuvaikutukset todella alkaa näin nopeasti, vai onkos nyt vika jossain muualla kun ehkäisymenetelmässä..

mä käytin noin kolme kiertoa ja sit aloin todella sekoamaan. itkin, raivosin, alapää kutisi ku hiiva olis, en ees muista mitä kaikkee helvettiä se oli. mulle sopi laastarit paremmin, mutta parhaiten ilman hormooneita :)

Alkuperäinen kirjoittaja mimo:
mä käytin noin kolme kiertoa ja sit aloin todella sekoamaan. itkin, raivosin, alapää kutisi ku hiiva olis, en ees muista mitä kaikkee helvettiä se oli.

Sama homma ja toisen kierron jälkeen lähti renkaat roskiin kun olin jo tv;tä viemässä parvekkeelle että heitän sen alas! :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mimo:
mä käytin noin kolme kiertoa ja sit aloin todella sekoamaan. itkin, raivosin, alapää kutisi ku hiiva olis, en ees muista mitä kaikkee helvettiä se oli. mulle sopi laastarit paremmin, mutta parhaiten ilman hormooneita :)

Mulla myös tuo sairas kutina viikkoa ennen menkkoja renkaan kanssa. Ja kun alkaa se 3 vkoa olla täys ja pitäs pois ottaa oon hermot tosi kireellä ja lalamaha turpoo ja koskee.

Kiitokset vastauksista, taidanpa heittää tuon rinkulan lepikkoon ja olla nyt jonkin aikaa täysin ilman mitään hormonaalista ehkäisyä. Siirryin tuohon ehkäisyrenkaaseen siis yasminelle pillereistä, jatkuvan päänsäryn, haluttomuuden ja mielialanvaihtelujen takia.

Yhteistyössä