Ehkäisyrengas ja raskaus??? Apua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Eli keskiviikkona poistin renkaan aamulla ja vieläkään ei kunnollisia menkkoja näy.
Jotain tummaa tuhrua ja muutamia hyytymiä tullut mutta ei sellaisia mitä normaalisti. Pitäskö tässä huolestua?
Raskaus ei siis todellakaan olisi toivottu, sillä olen jo yhden lapsen yh.
Lisäksi vielä olen ollut kohta vuoden kuin siveydensipuli nii eihän tää voi olla totta että n. 3viikko sitten kun oli tavallaan yhdenillan juttu nii nyt kerrasta raskauduin :(
Onko joku tullut raskaaksi vaikka kyseinen ehkäisy ollut käytössä?

Siis nyt on vasta lauantai? Mulla alkoi aina vuoto vasta 4 päivää sen jälkeen kun poistin. Ei kaikilla ala vuoto ihan heti kun renkaan ottaa pois. Jos vuoto ei ala ollenkaan koko 7 päivän tauon aikana, kannattaa tehdä testi.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Siis nyt on vasta lauantai? Mulla alkoi aina vuoto vasta 4 päivää sen jälkeen kun poistin. Ei kaikilla ala vuoto ihan heti kun renkaan ottaa pois. Jos vuoto ei ala ollenkaan koko 7 päivän tauon aikana, kannattaa tehdä testi.

Mulla menee kans tuo 4 päivää ennekuin vuoto alkaa:)

ok. mulla siis on normaalisti alkanut todella nopeasti runsas vuoto.. siksi jotenkin hämmentynyt olo.
ja siis nyt ei edes siteessä ollut minkäänlaista tuhrua... eikä pyyhittäessä tule paperiin mitään.

sattuneesta syystä ei oikein ystäville viiti moista huolta purkaa kun en ole tyytyväinen tapahtuneeseen.. luulisipa kyllä että ehkäsyrenkaassa sitä hormoonia erittyy niin että raskaus olisi todellakin ihme. Menkkoja odotellessa :)

Kyllä ne kuukautiset sieltä varmaan on alkamassa, tuo on alkuvaiheen tuhnuttelua vaan. Tosin mä olen tullut raskaaksi ehkäisyrengasta käyttäen. :whistle: Että ei se nyt niin suuri ihme ole, mutta kuitenkin. :D En usko että olet raskaana.

Yhteistyössä