Ehkäisyrengas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zwe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zwe

Vieras
Synnytyksen jälkeen valitsen ehkäisyrenkaan.
Nyt alkoi kuukautiset ja kävin laittamassa renkaan, nyt mietin onko tarpeeksi syvällä.
Kun koitin, niin etusormella koittaen tuntui heti. Tuntuu että on liian alhaalla. Mistä mä tiedän, että on tarpeeksi syvällä? Ilmeisesti en saanut tarpeeksi tarkkoja neuvoja neuvolassa.
Koitin työntää syvemmälle, mutta ei mene.
Otanko pois vai annako olla?
Hitsit sentään, ärsyttää. Mietein pitkän aikaa tän ehkäisykeinon ottamista ja kuitenkin aattelin olevan helppo tapa, nyt ei tunnu enää siltä.

En imetä.
Työnsin mielestäni yhtä syvälle kuin tamppooni.
Pakko käydä uusiksi koittamassa. Mutta kahdesti jo laittaessani tyonsin ja tuntuu tosiaan jo kun etusormella koittaa. Ja sen verran neuvolalääkäri sanoi, että ei pitäisi yhdynnässä tuntua, mutta kyllä se nyt tuntuu jos sormellakin tuntuu!
Onko siitä haittaa jos sen antaa olla, vaikka ei olisikaan tarpeeksi syvällä? Yhdyntää meillä ei nyt kuitenkaan ole koska kuukautiset. Maanantaina voin soittaa asiasta neuvolaan, mutta annanko olla silti jos en saa syvemmälle.
Olis pitänyt ottaa pillerit. Hitto vieköön.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En imetä.
Työnsin mielestäni yhtä syvälle kuin tamppooni.
Pakko käydä uusiksi koittamassa. Mutta kahdesti jo laittaessani tyonsin ja tuntuu tosiaan jo kun etusormella koittaa. Ja sen verran neuvolalääkäri sanoi, että ei pitäisi yhdynnässä tuntua, mutta kyllä se nyt tuntuu jos sormellakin tuntuu!
Onko siitä haittaa jos sen antaa olla, vaikka ei olisikaan tarpeeksi syvällä? Yhdyntää meillä ei nyt kuitenkaan ole koska kuukautiset. Maanantaina voin soittaa asiasta neuvolaan, mutta annanko olla silti jos en saa syvemmälle.
Olis pitänyt ottaa pillerit. Hitto vieköön.

anna vaan olla jos se ei häiritse.

Mulla oli sama juttu ja eipä se sitten sopinu mulle. Juttelin asiasta yhden hoitajan kanssa, sanoi, että samanlaista palautetta on tullu, ettei se mee tarpeeksi syvälle vaan jää killumaan tohon suulle. Pari kertaa ku tuli valkovuotoa kunnolla niin se jopa tuli pikkusen ulos, että sormella tunsi sen! Ja ennen kun joku neropatti keksii väljästä toosasta alkaa kettuileen, niin yhtään ei tod oo siitä kyse!

Ihan sama juttu mulla, kun piti aloittaa sen käyttö kuukautisten aikana. Tuntui, että valuu ja on liian alhaalla. Kun kuukautiset loppuvat, niin pysyy paljon paremmin paikoillaan! Ja kyllä se saakin sormella kokeiltuna tuntua melko lähellä aukkoa, kunhan et tunne sitä sen olemassa oloa muuten. Mutta odota siis rauhassa kuukautisten loppumista!

Yhteistyössä