\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2005 klo 05:58 Luminella kirjoitti:
Mulla rengas ollut vajaan vuoden ja tajusin dieselmomin kirjoituksesta, että ei se ehkä sovikaan mulle. Mulla on ollut alapää tosi herkkänä, just kirvelyä ja kutinaa. Se saattaakin johtua renkaasta.

muuten on ollut tois näppärä käyttää eikä ongelmia. Täytyypä seurailla tilannetta.. :/
joo taitaa olla useimmilla eka oire renkaasta nuo hiivamaiset oireet.. ensin kutisee.. sitten alkaa kuumottaa liki kokoajan.. seksistä ei vähän ajan päästä tule mitään kun sattuuja kirvelee kokoajan ja lopulta alkaa näkyä ihan haavaumia ja on tosi hellä.
eli se keltarauhashormonin yleisin sivuvaikutus on tuo limakalvojen oheneminen joka renkaan kanssa korostuu kun on suoraan limakalvoja vasten..
eli jos alkaa tulla hiivamaisia oireita tiuhaan niin kannattaa tarkkailla tuilannetta kun ei välttämättä ole hiivaa.
surku sinänsä kun itekin tykkäsin renkaasta kun oli niin helppo käyttää, senkun kerran kussa laitto ja kerran kuussa pois. koko muuna aikana ei tarvinut muistaa. ja luotettavakin oli. kumien kanssa on aina semmoista sähellystä ja ne on aina loppu tai muuta vastaavaa.