Ehkäisyrenkaasta kysymys ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkis75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkis75

Uusi jäsen
26.11.2006
13
0
1
Mulla nyt ensimmäinen rengas ollut paikoillaan reilun viikon ja rengas ei tunnu eikä kertaakaan ole ollut tunnetta, että tippuisi..
mutta aina kun kokeilen sitä se tuntuu tuossa heti noin sentin päässä, onko tämä oikein ? Kun työnnän sen syvemmälle voi hetken siellä pysyä.. huonot lantionpohjalihakset mulla varmaan on (pitäis taas treenata) ..johtuuko tästä? nyt kun työnsin sitä syvemmälle niin tuli ihan verituhrua..onkos tää normaalia?
Muutenkin tuntuu, että tää ei taida nyt olla mun juttu :(

Itse olen jopa epäillyt, että voisko mulla olla kohdun laskeuma (tai mikä se nyt oli..)? Mutta kai lääkäri olis sen todennu, kun tutki..
Kertokaa kaikenlaisia kokemuksia mitä teillä on !!!

Hei, kertokaahan pitääkö tuo rengas ottaa yhdynnän ajaksi pois? Itse oon sitä miettinyt ehkäisyksi, mutta tuntuu jotenkin oudolta ajatukselta tuo rengas ja varsinkin jos sitä pitää jatkuvasti nostella/ottaa pois...?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei, kertokaahan pitääkö tuo rengas ottaa yhdynnän ajaksi pois? Itse oon sitä miettinyt ehkäisyksi, mutta tuntuu jotenkin oudolta ajatukselta tuo rengas ja varsinkin jos sitä pitää jatkuvasti nostella/ottaa pois...?

ei piä ottaa pois yhdynnän ajaksi

mulla oli kolme kuukautta tuo rengas ja tykkäsin kyllä kovasti. Oli kolme kuukautta vain, koska päätettiinkin sitten alkaa vauvaa yrittämään, muuten olisin sillä kyllä jatkanut.

Ei tarvi ottaa yhdynnässä pois jos ei häiritse, itsellä ei tuntunut, eikä mieskään moittinut.

Alkuun voi tuhrua tulla, ennenkö kroppa tottuu, mutta kyllä sen pitäis sit tasottua parin kuukauden aikana.

Yhteistyössä