Ehkäisyrenkaasta mietintää (taas)..menkat jne. *ällövaroitus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Eli, miulla oli yks rengas sen 3 vko, siitä tiputteli n.1½-2 vko. No, sen 3 viikon jälkeen ajattelin että siirrän menkkoja kun sanottiin että niin voi tehdä. Laitoin siis suoraan toisen renkulan kun olin sen ekan poistanu.

No, parin viikon jälkeen sen toisenkin renkaan aikana alkoi vuotelemaan, näkyi periaatteessa vaan pyyhittäessä ja otin lopulta sen toisen renkaan muutamaa päivää "liian aikaisin" pois ja ajattelin että annan nyt niiden menkkojen tulla, kun näytti siltä että ne on alkamassa.

Nyt on toinen tai kolmas päivä renkaan poistosta ja tuo "vuoto" on jatkunut samanlaisena koko ajan; Vähän semmoista normaalia "limaisempaa" (anteeks :x ) mutta hirmu niukkaa. Kuppi on saanut olla koko päivän melkein ja sinne ei oo tullut paljon mitään mutta valumistunne on jos oon ilman kuppia ollu.

Ja sitä kysymystä; Miten teillä muilla on renkaan kans muuttunut menkat/onko muuttunu? Määrä/koostumus/kesto?

Että vieläköhän tää tästä lisääntyy vai mitähän tapahtuu... :snotty:

on mulla
alussa tiputteli muutaman kuukauden aina välillä.
siitä lähtien menkkojen kesto joka on säännöllinen on vähentynyt ja vähentynyt.
5v olen nyt käyttänyt ja menkat tänä päivänä kestää 1 tai 2 vrk :D
ja todella niukat ovat

Menkat tuli aina sen tauon aikana, ehkä hiuikan niukempana ja kesti vain 4päivää, normaalin 7 sijasta.
Ehkä olisi kannattanut pitää se tauko renkaiden välissä, kun vuoto oli muutenkin sekaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:
on mulla
alussa tiputteli muutaman kuukauden aina välillä.
siitä lähtien menkkojen kesto joka on säännöllinen on vähentynyt ja vähentynyt.
5v olen nyt käyttänyt ja menkat tänä päivänä kestää 1 tai 2 vrk :D
ja todella niukat ovat

Joo, eli kuuluu asiaan että voi vähentyä noinkin paljon. Kiitos vastauksesta:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menkat tuli aina sen tauon aikana, ehkä hiuikan niukempana ja kesti vain 4päivää, normaalin 7 sijasta.
Ehkä olisi kannattanut pitää se tauko renkaiden välissä, kun vuoto oli muutenkin sekaisin.

Juu, pitää muistaa tästä eteenpäin.

Mulla on nyt kuukauden ollut tuo,huomenna pitäis pistää seuraava.
Vuotanut nyt sen 4 viikkoa putkeen,ja aikalailla sidettä tarvinnut kokoajan,eli ei oo mitään tiputtelua :/ Meinaan kuitenkin sitkeesti tuon 3 kk käyttää ja jos senkin jälkeen sama meno jatkuu niin sitten vaihdan johonkin muuhun. Mulla kun on tätä vuotovaivaa aina.. kierukka piti poistaa kun vuoden vuosin vähän väliä sen kanssa ja pillereittenkin kanssa ekt pari kk aika paljon vuotoja. Tää on aika rasittavaa!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Vuotanut nyt sen 4 viikkoa putkeen,ja aikalailla sidettä tarvinnut kokoajan,eli ei oo mitään tiputtelua :/ Meinaan kuitenkin sitkeesti tuon 3 kk käyttää ja jos senkin jälkeen sama meno jatkuu niin sitten vaihdan johonkin muuhun. Mulla kun on tätä vuotovaivaa aina.. kierukka piti poistaa kun vuoden vuosin vähän väliä sen kanssa ja pillereittenkin kanssa ekt pari kk aika paljon vuotoja. Tää on aika rasittavaa!! :kieh:

No tuo on kyllä ikävän kuuloista :/
Toivotaan että vuodot rauhottuu tai löydät jonkun muun systeemin mikä toimis paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:

No tuo on kyllä ikävän kuuloista :/
Toivotaan että vuodot rauhottuu tai löydät jonkun muun systeemin mikä toimis paremmin.

Niinpä,kohta alkaa olla kaikki kokeiltu.. vaihdoin pillereistä tähän kun monessa paikkaa oli että ei pitäis aiheuttaa ylimääräisiä vuotoja.. mutta olishan se pitänyt arvata :/

Yhteistyössä