ehkäisystä huolimatta raskaana??!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mä oon syöny pillereitä kellontarkkuudella 5vuotta,paitsi tietty raskausaikana jne. rankkojen menkkakipujen vuoks mulle sano lääkäri et saa syödä kaks,maksimissaan kolme laattaa pillereitä putkeen. nyt kesällä söin kuitenkin neljä kun oli kun oli joka viikonloppu jotain.. (sai jäädä ainoaks kerraks ja pysyn tulevaisuudessa tos kahden laatan suosituksessa)
no,viimesen pillerin otin viime to ja menkkakivut alko heti.. alko myös hirvittävä palelu,palelen koko ajan tälläkin hetkellä. (yleensä hikoilen aina menkkojen aikana,et tää on uutta!) ja vuoto alko sit la/su-yönä, mut vuoto on tosi omituista :/
aina vuodan menkkojen aikaan ku härän kurkusta,selkeetä verta ja paljon n.viiden päivän ajan. nyt kuitenki tulee sellasta ruskeeta paksua mönjää ja klönttejä,et edes side ei välttämättä sotku,mut pyyhkiessä jää paperiin :o
nyt pelottaa et voisko oireilla raskautta vai johtuuko niist neljästä laatasta...?
kellään vastaavaa...? :ashamed:

Mulla ainakin meni omituiseksi koko menkat (kipuineen ja vuotoineen) jos edes kaks laattaa peräkkäin söin (yleensä aina vain yhden), että voi hyvinkin johtua juuri noista neljästä laatasta.

Kantsii vaan seurailla ja katsella...

joo no mun menkat on ollu tollaset viimese 3 vuotta! Gynellä käyny ja tutkimuksia tehty, mut ei siihen mitään syyt löytynyt. Limakalvo nyt sit vaan tulee pois sen näköisenä tavarana. Ja nyt olen raskaana, eli ei vaikuttanut siihen.
Sulla varmaan johtuu tosiaan siitä että söit niin monta laattaa peräjälkeen, no hätä!