Olin tuon meän tyttösen kans ulkona, se mylläsi hiekkalaatikkoa ja mie kukkapenkkiä, yhtäkkiä oli neiti kavonnu, varmaan puoli minuuttia etten kattonu siihen päin. Haeskelin ympäri pihaa ja huutelin, ei mittään kuulu eikä näy, koiraki hätäänty ko mieki hätäännyin ja rupes haukkumaan... Mie ehin jo aatella että joku jättikokonen villikissa vieny sen lapsukaisen tai joku kettu tai karhu tai joku.... :'( Siinä sitte lähin mettänreunaan käveleen ja itku pääsi, ko alko kuulua iloista jutustelua, sieltä se löyty puskan takkaa mustikoita syömästä :snotty:
Mie en vaan käsitä miten se on sinne ehtiny niin nopeasti, ko ei kunnolla kävele kuitenkaan, sellasta metrin tuntivauhtia pääsee etteenpäin kaatuillen, tietenki jos kontannu on, mut oisin mie sen sitte luultavasti huomannu ko kiersin taloa.... :$
Onneksi järvi on tuolla veljen pihamaalla, sinne ehtimisseen tarviski vähän enemmän aikaa. Mut taijan kohta tehä niinku äiti teki mulle, sidon tuon tyttären puuhun kiinni narulla, ettei pääse katoammaan kauas... :headwall:
Mie en vaan käsitä miten se on sinne ehtiny niin nopeasti, ko ei kunnolla kävele kuitenkaan, sellasta metrin tuntivauhtia pääsee etteenpäin kaatuillen, tietenki jos kontannu on, mut oisin mie sen sitte luultavasti huomannu ko kiersin taloa.... :$
Onneksi järvi on tuolla veljen pihamaalla, sinne ehtimisseen tarviski vähän enemmän aikaa. Mut taijan kohta tehä niinku äiti teki mulle, sidon tuon tyttären puuhun kiinni narulla, ettei pääse katoammaan kauas... :headwall: