Ehtiikö laihtua 10kg 3.5kk:ssa (häät tulossa!) ja kuinka myöhään uskaltaa jättää hääpuvun vuokran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syysmorsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syysmorsian

Vieras
Mittani nyt 161/70 ja toiveena olisi saada sellaiset 10kg pois ennen häitä, eli se tarkoittaa varmaankin tosi tiukkaa itsekuria ja työtä. Ja etenkin käsivarret pitäisi saada myös kiinteytymään sekä vyötäröä kapeammaksi! Punttikselle en pääse, eli pääosin pitäisi olla kotona tapahtuvaa kuntoilua/laihduttamista. Karppaamista kokeillut, en saa sillä painoa oikein tippumaan. Eli miten tuon 10kg tai edes melkein, saisi 3.5 kuukaudessa pois??

Ja sitten, kuinka viime tippaan hääpuvun vuokran uskaltaa jättää? Sillä enhän voi vielä mennä mekkoja sovittelemaan, jos saankin laihdutettua sen 10kg niin koko on sitten varmaan jopa 2 numeroa pienempi. Onkohan liian myöhäistä jos tässä laihdutan ensin 2kk ja elokuun alussa menen sitten vaikka kera korsetin sovittelemaan pukuja? (silloin häihin aikaa 1.5kk)

hääpuku kannattaa katsoa valmiiksi ajoissa,sitä voi sitten pienentää kun rupee kroppa oleen kondiksessa. viimetippaan ei kannata jättää jos et löydäkkään sit mieleistä! ja laihdut jos otat itsees niskasta kiinni. syöt terveellisesti ja liikut.

Aika monet puvut on säädettäviä ja aika monia pukuja voi ompelemalla korjata sopiviksi. Kannattaa tiedustella sitä liikkeestä. Vuokrapuvut varataan pahimmillaan puoli vuotta ennen, joten välttämättä ei hirveästi ole valinnanvaraa... :|

mä viime keväänä laihdutin 6kg kuukaudessa. söin korkeintaan 1000kcal vuorokaudessa (pyrin kuitenkin siihen että ruokavalio oli monipuolinen ) ja vitamiinilisiä. juoksin 10km päivässä, kahdessa osassa, toisen osan aamulla ennen seitsemää ja toisen noin seitsemän aikaan illalla.

KARPPAA!!!! Mulla lähti kilo viikossa, joillakin vielä enemmän! Eikä tarvi olla nälissään ja saa myös herkutella karpisti. Mutta varo, koska voi olla koukuttavaa, koska on niin helppoa, ja hyvää!!

En tiedä, millaista pukua oot itselles ajatellut, mutta suosittelen pukua jossa on nyöritys takana, sillä pystyy säätämään pukua oikean kokoiseksi.. Puku kannattaa katsoa ajoissa, ni saat sellaisen kuin haluat. Oma pukuni odottaa liikkeessä, olen se jo maksanut, siihen katsotaan muutokset sitten 1-2 viikkoa ennen häitä..

Yhteistyössä