Ei apua... meenkö vai en?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä en tiedä mitä teen. Mun entinen paras ystävä saa osakseen yllärisynttäri partyt, ja mut on kutsuttu. Mutta musta tuntuu että tätä nykyä meillä ei ole mitään yhteistä enää, paitsi saman ikäiset esikoistytöt ja en oo juuri kyseistä henkilöä tavannutakaan yksin pitkään aikaan, ainoastaan niin että noi tytöt on tavanneeet toisiaan sitt siinä samalla. Ja täytyy sanoa, että hirveetä inspistä ei oo mennä, mutta olisihan se tietysti kohteliasta. Mä vaan tiedän, että mulle jää vaan paha mieli siitä kuinka on kasvettu niin erilleen, en haluaisi mennä siksikään... :/ Voinko mä vaan jättää väliin? Sen lisäksi mun käskettiin pyytää vielä yksi meidän yhteinen ystäväkin messiin, onko se sitten ihan tyhmää välittää vaan kutsu sille, mutta jättää itse menemättä? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
ethän voi olla varma jääkö paha mieli. menisit nyt vaan. jospa tietäisit sen jälkeen että miten synkkaa ja kannattaako jatkossa olla yhteydessä.

Tiedän. Ollaan me sen verran nähty noiden lasten synttäreiden ja leikkien merkeissä, että oon ihan lähes varma asiasta.

etkös sinä juuri tässä lähipäivinä valitellut jossain viestissä, kun et koskaan pääse minnekkään yksin??? Käytä nyt tilaisuus hyödyksi, ja mene sinne synttäreille, niin saat olla hetken aikaa erossa lapsista ja koirista....

No menisin kyllä edes käymään. Turha tuommoisilla asioilla liikaa on päätänsä vaivata. Ja mieti jos itselläsi olisi juhlat, niin haluaisitko tämän henkilön sinne. Joskus naiset voisi ottaa mallia miehistä. Niille nämä kaverisuhteet paljon yksinkertaisempia :)

Alkuperäinen kirjoittaja annupannu:
No menisin kyllä edes käymään. Turha tuommoisilla asioilla liikaa on päätänsä vaivata. Ja mieti jos itselläsi olisi juhlat, niin haluaisitko tämän henkilön sinne. Joskus naiset voisi ottaa mallia miehistä. Niille nämä kaverisuhteet paljon yksinkertaisempia :)

itse olen nainen, mut en kansa tajua tällaista vatvomista ja pyörittelyä. Mene käymään ja katso miten sujuu, jos ei suju niin lähde ajoissa pois.

Alkuperäinen kirjoittaja annupannu:

Hyvä pointti: mietin tätä ja totesin että en kutsuisi varmaankaan omiin juhliini, oli sitten mitkä tahansa juhlat. En oo kutsunut mihinkään uuden vuoden valvojaisiin, enkä muihin istujaisiin pariin, kolmeen vuoteen.

Ilmoitin että en pääse, ja jätän bileet väliin. =)

Yhteistyössä