EI ARMOA TUKIAISELLE !!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIERAS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VIERAS

Vieras

"Emme olleet koskaan kiinnostuneita Tukiaisesta"
2.9.2008 16:25

Suomalainen Playboy-kuvaaja tyrmää Johanna Tukiaisen pääsyn Playboyn sivuille. Asiasta kertoo Hymy verkkosivuillaan.
Johanna Tukiaisen unelma päästä Playboy-pupuksi mureni.
Johanna Tukiaisen unelma päästä Playboy-pupuksi mureni. (KARI PEKONEN)

Yhdysvalloista tavoitettu Playboy-kuvaaja Jarmo Pohjaniemi ei anna armoa Johanna Tukiaisen unelmille päästä poseeraamaan maailman kuuluisimman miestenlehden sivuille. Lukuisia Playboy-kuvauksia tehnyt Pohjaniemi sanoo suoraan, ettei Tukiaisesta ole Playboy-pupuksi.

Pohjaniemi tapasi Johanna Tukiaisen siskokset Miamissa neljä vuotta sitten. Tukiainen kirjoitti Hymyn blogissaan hiljattain, että suomalaiskuvaaja oli erittäin kiinnostunut valokuvaamaan heidät lehteen. Pohjaniemi itse ampuu alas Tukiaisen väitteet.

- Tapasin kyllä Johannan ja hänen siskonsa Miamissa 2004. Minä tai Playboy emme ole koskaan ollet millään lailla kiinnostuneita kuvaamaan Johannaa tai hänen siskoaan, Pohjaniemi kertoo Hymylle.

- Tein Johannalle aivan selväksi, että ehkä hänen kannattaisi tavoitella unelmiaan jotain muuta kautta, ja toivotin tytöille onnea.

Valokuvaaja on myös nähnyt yhden Tukiaisen ns. Playboy-koekuvan. Hän ymmärtää naisen innon päästä Playboy-malliksi, mutta samaa asiaa haluaa tuhannet muutkin naiset.

- Valitettavasti vain pieni osa kandidaateista tulee valituksi. ja valitettavasti Johannaa ei tällä kertaa ole valittu.

Voi toista. Sillä on totuus aina mikä sille sattuu sopimaan. Tunnen miesversion tuosta. Luulen että Tukiainen on patologinen valehtelija.. Se ettei hän osaa hävetä, viittaisi siihen. Mutta varma en ole.

heh..vähän repesin tänää ku yks mun miespuolinen kaveri oli ollut jossain helsingin baarissa vkl ni tukiainen oli ollu jonkun vanhan ukkelin kaa siel ja ne oli menneet samaan pöytään istumaan..:D
Kuulemma jutut on oikeesti niin uskomattoman typeriä:D :D

Juu, no tuon mä arvasin jo kun jostain luin Johannan "suunnitelista". Oisko tänään ollut joku lehti jossa oli lainaus Tukiaiselta tyyliin "Tapasimme Hefnerin Playboy-kartanossa siskoni kanssa, ja olemme samalla tasolla muiden Playboy-tyttöjen kanssa." Jotenkin noin se meni, vähän hymyilytti :whistle:

Kateelliset jotka ei ole nähnyt maailmaa ja glamouria panettelee vaan. Mutta kaikilla ei ole julkkistuttuja ja ekonomivanhempia.

Tsemppiä, toivottavasti pääset Jalluun tai edes Kaksplussaan.

Yhteistyössä