ei enää KOSKAAN valtterin kirppikselle myymään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
hitto että siellä on paljon ulkomaalaisia!ei muuten mutta joku raja sentään!
oltiin myymässä vauvan vaatteita ja mun omia vaatteita.
vauvan vaatteet oli ensin euron kappale (todella vähän käytettyjä,kuin uusia)
sitten oli "huonompia" (mutta ei käyttökelvottomia" 3kpl eurolla.
omat KÄYTTÄMÄTTÖMÄT paidat 3e kpl ja KÄYTTÄMÄTTÖMIÄ farkkuja 8e kpl,myöhemmin laskin hintaa 5euroon.

eipä menny kaupaksi.
käyttämättömästa poikien talvitakista pyysin 3euroa niin yksi intialinen tai joku semmonen tuli sanomaan että ostaa 50centillä.suoranaista halveksuntaa ja veettuilua!
sama homma naistenpaidoissa,yksi venäläinen tuli siihen tinkaamaan ja heitti ihan ensimäisenä että kaksi paitaa eurolla :o

ei menny kun muutama euron lastenvaate ja parit huonommat.
yksi farkkutakki ja farkut.

tavaraa oli yllinkyllin ja hyvälaatuista ja hyvillä hinnoilla.
täytyy varmaan sitten huutikseen laittaa tai mennä muualle myymään.

kävin katselemassa muiden pöytiä ja siellä pyydettiin normaalista bodysta 2euroa..eli ei mun hinnoissa tainnu olla vikaa...

mitä mä tein väärin?vai oliko asiakaskunta väärä?
vai tuleeko ihmiset ostamaan kirpputorilta tavaraa kuin kaupasta?kaiken pitäisi olla uutta muttei maksaa mitään??!

Ulkomailla on kohteliasta myyjää kohtaan tinkiä, jos menet esim. torille etkä tingi, myyjä saattaa loukkaantua. Tinkiminen on tapa ja osa kaupankäyntiä muualla, eli eivät välttämättä halveksu sinun tavaroitasi, vaan heille tinkiminen kuuluu aisaan kaupassa kuin kaupassa tavarasta riippumatta. =)

Olen ite saman suomannu että melkein ilmaiseksi kaikki täytyis saada, harmi kun oot ollu niin kaukana myymässä kun mie olisin ostan heti kaikki :D Ei mut oikeesti tosi alhasilta kuulosti siun hinnat ja luulis et tohon hintaan menis kaupaks, ite ostaisin ainaki ilman mutinoita =)

tuo on totta..mutta osottaa jonkin näköstä arviointikyvyn puutetta jos uuden karheasta tavarasta ollaan maksamassa 1/6 osa ja sitten ruvetaan nyrpistelemään jos ei sillä tavaraa saa.
rupesi vaan ärsyttämään kun tuntui että ilmasiksi olisi pitäny antaa

pitää käydä viikonloppuna kattelemassa noita kirppareita ja tehdä tilannearvio paikapäällä että minkätyyppinen asiakaskunta siellä on.

ainakin ennen valtterin kirppis oli yksi parhaimmista,tai sitten näin lomakauden aikana siellä ei käy se tietty porukka

Yhteistyössä